Waaahhh.. tajuk tak ngalah.. mcm dah parah jer...
tapi... memang.. sememangnya apa yg terjadi ni memang akan parah
jika tidak dibendung dari awal...

Aku kalo boleh malas nak ulas ..atau nak menyibuk diri tentang isu ni...
dengan diri aku yang kerdil ni...eceh.. kerdil ker aku????

takpe...takpe.. tapi apa yang aku nak citer ni ..
ada kena mengena dengan ragam manusia

ada manusia yang dia memang berusaha untuk berjaya..
ada manusia yang dia rasa cukup-cukuplah apa yang ada..
ada manusia yg tamakkkk...
ada manusia yang malas nak amik tahu...

tak kisahlah semua tu... cuma bila dah dipertanggungjawabkan...
wajib kita sebagai hambanya melunaskan apa yang dipertanggungjawabkan...
masalahnya sekarang ialah...leka... leka dengan nikmat yang allah beri...
sbb tulah terleka dengan tanggungjawab yang amanahkan...

aku sungguh kecewa... bila bertemu dengan mereka-mereka ini...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, April 14, 2010
categories:

2 comments

  1. Fiza's Says:
  2. sy suker la n3 akak nie.. memang wujud manusia macam 2.. hipokrit.. tensen kan bila kena mcm nie

     
  3. Delimasari Says:
  4. mmg susah yerkkk

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS