Jogging ? Hehehe..berjaya jugak kitorang jogging pada hari cuti ni....
tipu...tipuuuuuuu..... joging atas katil adalah...syioookkkk ooooo...
hahaha...bangun dah pagi dah...tapi malas sungguh nak pakai kasut joging..
track suit... pastu nak jln-jln atau lari-lari anak... hahahhaa...kedaung tul...

mata aku mcm dah set dah.. tak kira hari pe... tetap bangun awal...
Adik ipar aku plak... jgn harap nak bangun pagi.. selagi tak jerit...
hampeh nak bangun....lantaklah... janji bila dia bangun dia setlekan keje dia..

so... korang lak.. buat per papagi cuti ni...
berkebun??? mengemas??? memasak???
apapun yang penting...
besttttttttttt sgtttttttttttt duk umah cuti-cuti ni ek!!!!!!!!

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, April 17, 2010
categories:

4 comments

  1. Puteri Satu Says:
  2. hanya tuhan je yang tahu betapa best giler dok umah.... huhuhu..

     
  3. Oyis Says:
  4. kalo bole nak cuti hari2 (tapi gaji masuk jg). boleh ke? hehe

     
  5. aNIe Says:
  6. Bila cuti...akak suka golek2 dgn anak2 walaupun dah bangun...masa tu lah dpt peluk2 sikecik puas2...

     
  7. sama la kita akak,jogging atas katil jer..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS