Hari ni aku duk berdua ngan adik ipar aku...
En Hubby ke Perak sbb pengarah dia turun di Perak..
waduhhhh... still cuti dah kejer.. cam ner tu???
Hari ni pepagi aku dah masak ..
dengan harapan agar si suami keluar bekerja perut kenyang..
ahahahksks.. alhamdulillahhhh....
mujur semasa ketiadaan dia..
belum ada lagi org yg datang bertandang ke rumah aku untuk beraya..
kalo tak harus aku mati kutu melayan sorang-sorang..
cuaca plak hari ni mendung jer...
Kalo ujan kan best...
apa aku merepak ni...
hentam jelah... bosan sgt dah ni...
nak layan FB.. ramai yg offline...
so merepek dan merapu jelah...

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, September 19, 2010
categories:

3 comments

  1. d_tieah Says:
  2. Huhu..
    Rajin ek chat kat fb?
    Sy salu bukak fb offline je..

     
  3. rasp Says:
  4. wah....kalo hujan, mmg tarik selimut je le iye hehehehe

     
  5. kat sg buloh ptg smlm ujan lebat....masa kuar dari bandar seri putra pun ujan gak...tp x lebat lagi...tgk cuaca kemain gelap lagi...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS