Yallah.. lama sungguh aku tak bermain api.. duk KL ni kawasan nak membakar sampah mana ada.. so takde maknanya nak jumpa api..asap bagai... yg jumpa korang tahu per??? api gas masak jer.. ahhakss.....

so bila balik kg hari tu,dapat peluang bakar sampah.. seronok yg amat.. feel dia lain je rasa... berpeluh pun sanggup tu... padahal tgh panas buta tu...

mak aku kalo tahu aku balik.. memang kecut perut agaknya... sbb bila aku mengemas memang semua aku bakar terus... takde makna nak simpan-simpan...
kalo simpan-simpan alamat bersepah dan berabuk lagi umah...



korang tahujelah mak aku... dia suka simpan barang-barang dan surat khabar lama sampai dah kuning.. pastu yg paling aku geram.. buku katalog lama-lama tu.. avon lah.. menang lah... rorine lah...kalo simpan pastu dia jual takpelah gak...ni terlepek kat tepi umah tu...aku pun apa lagi.. operasi membakar ler... baru kemas skit umah aku tgk...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, September 14, 2010
categories:

1 Responses to Bermain Api

  1. Miss Nurul Says:
  2. hihi gian membakar...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS