Lekor ekkk... betul ke ejaan aku ni... hentamjelah....



balik terengganu tak sah kalo tak beli keropok lekor ni...
kalo lalu Jabor hampeh nak jumpa semua ni.. tgk hutan dan ladang kelapa sawit jelah...

tapi kalo lalu tepi pantai... mcm-mcm adaaaaaa..........



berasap-rasap kopok ni... en hubby kalo singgah beli.. dia makan panas-panas lepas rebus tu... memula aku loya nak makan.. tapi bila dah rasa sekali... sedap plak...

dan hari ni aku gak penggemar makan keropok lekor rebus.... manis woooo.... sbb ikan dia bykkkkkkk..... tak caya cubalah....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, September 29, 2010
categories:

7 comments

  1. yg rebus xpernah mknlah..tp fresh2 tu mmg sedaplah kan mkn..sy pun suka kopok lekor

     
  2. SyaNa Says:
  3. ari tu sye dpt 2bungkus dr jiran
    jenuh nk abis kan.last2 bwk gi opis
    sye suke sos dia.manis2
    sedappp

     
  4. zura@iwan Says:
  5. dap kepok lekor tu...grg pon sodappp...hehe

     
  6. Delimasari Says:
  7. SIS suka yg goreng!!!!!!

     
  8. POSH76 Says:
  9. me too suker ganu punyer jer...sini punyer tak pandang hehe

     
  10. spupu2 suami akak pun dok belasah yg baru rebus tu..akak lum penah try....taun ni je 4 kali ulang alik tengganu....huu...sengal punggung

     
  11. atty's Says:
  12. suka gak kopok lekor.tp selalu beli kat pasar malam jew.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS