Full width home nuffnang

Hari ni aku dah selamat sampai di rumah mertua di Terengganu..
Semalam aku bertolak balik dari Muar jam 2.00 petang..
fuhh.. panas punggung dibuatnya...
apa taknya.lalu segamat, muazam dan terus ke Terengganu ...
kul 9.30 malam aku sampai...
hubby saja bawak kete slow-slow.. taknak terkejar-kejar katanya...
keter takdelah byk... biasa-biasa jer...

alhamdulillah.. perjalanan aku berjalan dengan lancar...
mujur tak sesak... pada aku biar sesak masa shopping dari sesak dengan menempuh jem..
aku memang tak suka ngan kesesakkan lalulintas....
tapi ada gak orang yg suka dengan kesesakkan...
baru ada mood raya katanya...
entahlah ekk.. macam-macam karenah orang... janji bahagia...

dan untuk hari ini aku lum sempat nak beraya mana..
nantilah.. insyallah esok kot...

oklah... stop dulu .. nak masak jap.. ok daaaaa.....

2 comments:

  1. Wah sis.. lalu kg saya.. Segamat... by the way.. Selamat Hari Raya... makan tu jangan keterlaluan plk nanti nak balik jauh.. tak larat nanti asyik singgah Tandas ajer... apa apa pon LAYANZZZ ajer

    ReplyDelete
  2. itulah bro... baju mcm dah sendad sikit ler...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]