Aku pasti semua dah menuju balik Kg masa ni.. Dalam TV pun aku tgk byk kenderaan dah mula berpusu-pusu keluar dari KL... sure sesak akibat jem yg terlampau... dan syukur alhamdulillah.. aku tidak pernah merasai dan melalui keadaan sesak sewaktu balik dan pulang semula ke KL sewaktu bercuti raya.. nak tahu petuanya????

Petuanya ialah.. aku merancang perjalanan aku... aku balik sebelum org semua balik... itulah petua aku... ahhakss... so takdelah kaki laki aku kejang akibat menempuh kesesakan jalan raya yang melampau... kalo dah jam tu korang tahu jelah.. keter auto ke manual ke sama jer... ye dakkk???

what everlah... yang penting dikesempatan ini juga aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Tahun 2010 dan Maaf Zahir & Batin kepada semua yang mengenali aku.. terutama member-member cyber ni... walaupun kita tidak bersua muka tetapi komunikasi yang terjalin membuatkan kita seperti sudah mengenali antara satu sama lain... itulah keistimewanya.....

Kalo ada aku menyinggung perasaan ke.. terkasar bahasa ker... atau dalam-dalam penulisan aku ni ada yang membuat org teringgung bila membacanya aku minta maaf byk-byk... bak kata YAB TPM pun... lupakan sengketa... berbaik-baiklah hubungan yang terjalin....

Bagi yang tidak dapat bercuti dihari raya ni.. takpelah... tahun depan maybe giliran anda pula.... terutama yg bekerja dengan PDRM, MINDEFF, KESIHATAN, dsbnya...

kalo berjalan ke rumah sedara mara tu.. memandu dengan berhati-hati ya.. jgn fikir semasa perjalanan balik kg jer.. ingat org tersayang... bersabar byk... bertolak ansur byk... dan yang penting rancang perjalanan...aku doakan semoga kita semua selamat pergi dan balik.. amin...

itu jelah rasanya... insyaalllah kalo ada kesempatan kita bertemu lagi dilain N3 ya...

p/s: maaf gambo takde... sbb nak upload gambo mengambil masa yang terrrrrrrrrrrrlalu lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................ sudahnya failed to upload.... nyampah betul si berukband CELCOM ni...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, September 9, 2010
categories:

1 Responses to Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010

  1. Puteri Satu Says:
  2. Rugilah ko tak merasai meriahnya jem... klu tak jem...jalan clear..tak meriah pulak.. tak de mood raya... jem baru best..bukan selalu pun jem... setahun sekali jek.. leh dengar lagu raya dalam keta... laki aku bawak keta ok je... tak kejang pun kaki.. petua dia.. belilah keta auto... jangan dok takut manjang bawak auto.. relek je... huhuhuh...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS