Full width home nuffnang



Syukur alhamdulillah bertambahlah usia aku
pada 6 September 2010 ......

kejap je masa berlalu... bukan aku tak caya tapi aku dapat rasakan
diri ini dah semakin hampir menginjak ke angka 40 ..

Syukur kehadrat Allah SWT....
masih memanjangkan umur aku......
untuk aku terus berusaha untuk mendapat cahaya mata..

aku juga bersyukur kepada allah kerana dikurniakan suami yg baik...
kehidupan yg baik dan cukup sempurna....
serta kebahagian yang melampau...

terima kasih kepada suamiku kerana menjadi peneman dikala suka dan duka..
terima kasih juga kepada suami kerana tidak berkira
dalam membantu aku melaksanakan tanggungjawab aku sebagai isteri..

semoga Allah terus memanjangkan umur aku...
dan terus dimurahkan rezeki Aminn............

10 comments:

  1. happy birthday sis...semoga dimurahkan rezki,dipanjangkan umur dan berbahagia selalu bersama family tercinta

    ReplyDelete
  2. happy besday kak ina.. moga dilimpahkan rezki dan kesihatan yg baik ya...

    ReplyDelete
  3. Happy Bday Ina.....smoga dlm rahmat Allah SWT, pjg umur, murah rezeki.....salam lebaran...maaf zahir n batin.... :)

    ReplyDelete
  4. hepi bday kak ina :-) moga sihat selalu..

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday kak...semoga bahagia selalu & Selamat hari raya juga :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir.semoga dimurahkan rezeki .dan sehat selalu

    ReplyDelete
  7. Happy Besday Kak...& Selamat Hari Raya.
    Dpt present 2x sekali gus ker... (Raya & Besday?)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]