Syukur alhamdulillah bertambahlah usia aku
pada 6 September 2010 ......

kejap je masa berlalu... bukan aku tak caya tapi aku dapat rasakan
diri ini dah semakin hampir menginjak ke angka 40 ..

Syukur kehadrat Allah SWT....
masih memanjangkan umur aku......
untuk aku terus berusaha untuk mendapat cahaya mata..

aku juga bersyukur kepada allah kerana dikurniakan suami yg baik...
kehidupan yg baik dan cukup sempurna....
serta kebahagian yang melampau...

terima kasih kepada suamiku kerana menjadi peneman dikala suka dan duka..
terima kasih juga kepada suami kerana tidak berkira
dalam membantu aku melaksanakan tanggungjawab aku sebagai isteri..

semoga Allah terus memanjangkan umur aku...
dan terus dimurahkan rezeki Aminn............

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, September 6, 2010
categories:

10 comments

  1. happy birthday sis...semoga dimurahkan rezki,dipanjangkan umur dan berbahagia selalu bersama family tercinta

     
  2. @e_da Says:
  3. happy besday kak ina.. moga dilimpahkan rezki dan kesihatan yg baik ya...

     
  4. Ibuhani Says:
  5. Happy Bday Ina.....smoga dlm rahmat Allah SWT, pjg umur, murah rezeki.....salam lebaran...maaf zahir n batin.... :)

     
  6. Suliana Says:
  7. hepi bday kak ina :-) moga sihat selalu..

     
  8. weeda Says:
  9. Happy Birthday kak...semoga bahagia selalu & Selamat hari raya juga :)

     
  10. atty's Says:
  11. selamat hari lahir.semoga dimurahkan rezeki .dan sehat selalu

     
  12. thanks semua... i love u all too

     
  13. selamat Hari Lahir ah kak.. ;P
    hihihi & Salam Lebaran jugak..

     
  14. YanDarwisy Says:
  15. Happy Besday Kak...& Selamat Hari Raya.
    Dpt present 2x sekali gus ker... (Raya & Besday?)

     
  16. Delimasari Says:
  17. hepy belated besday wat INA

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS