Pejam celik pejam celik ... dah abis raya .. hari tu sakan beraya kat kg..

la ni kalo kat bandar baru nak beraya eh .. open house jgn ckp lah...

sana sini ada..

sampai tak tahu nak gi mana dulu...menu jgn ckplah... mcm-mcm ada...makan sampai pengsan.. sungguh kaya rakyat Malaysia...

Ada yang siap-siap tanya dulu menu apa open house... padahal syawal ni yg penting berkunjung dan bermaafan tapi menu plak yg diutamakan....

Sekejap je masa berlalu kan? dah nak habis tahun 2010... umur dah meningkat dah... entah jumpa ramadhan dan syawal lagi ke tak tahun depan...

ehhh.. apasal aku ckp benda ni kan?? Saja nak ingatkan diri ini .. kita tak tau rupa ajal kita.. bila dan di mana ... kan kan ?




Posted by Diarihatiku1976 on Monday, September 20, 2010
categories:

3 comments

  1. Puteri Satu Says:
  2. ye betul... doa-doa semoga panjang umur... dpt bertemu ramadhan yang mulia dan syawal yang indah di tahun hadapan.. insyaallah.. mana tahu tahun depan rezeki bertiga pulak yek...

     
  3. zura@iwan Says:
  4. hmmm open house mcm2 skrg....insyaAllah semoga dpertemukan pada ramadhan akan dtg...

     
  5. setakat ni baru pegi 1 open house.. :)

    salam hari raya

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS