Full width home nuffnang




Ini adalah bedak dan foundation yang aku baru beli..
barangan keperluan muka ni untuk nampak cantik walaupun pada dasarnya dah memang cantik ....hukkk..hukkk..hkkkk terbatuk2 plak aku... biasalah kan.. dah habis dalam stock aku, so kenalah beli... takdelah branded sgt aku pakai... mcm korang lainlahhh.. pakai MAC... aku ni pun baru 1st time nak cuba pakai...

bukan tak penting lor, penting tuh..... tapi dah ini je yg termampu...muka aku pun bukan macam korang... muka aku ni, kalo tak berbedak, hah siaplah pucat lesi.. cuma syukur je sbb muka aku ni ko pakailah bedak per pun.. tetap tak byk ragamnya...

tapi setakat nilah... tak tahu lak bulan depan ke.. tahun depan ke... berkematu.. ahahksss....dipendekkan citer... inilah makeup aku utk bulan ni yekkk....

3 comments:

  1. wahhh, makin cantik dan menawan la lepas ni....

    skrg ni ain cuma pakai safi jer, takut dah nak cuba produk lain...

    huhuhu....

    ReplyDelete
  2. wah.. kak.. pixy udah ada facial foam segala bagai ek.. dulu ada bedak foundation tu je.. bagus pixy ni..

    ReplyDelete
  3. ramai komen kata texture bedak ni bagus...hehe

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]