Full width home nuffnang

semua sedia maklum kan.. adik ipar aku dibawah jagaan aku suami isteri..so untuk raya tahun ni dah tentu tanggungjawab aku laki bini... cuma bezanya selalunya kami akan beli siap-siap then baru balik kg beri dia... tapi kali ni lain dah...

aku beri kelonggaran pada dia untuk pilih sendiri apa yg dia nak... yg pasti katanya dia tak mau baju kurung.. sbb ayahnya dah belikan sebelum puasa lagi...

so dia mintak baju utk jalan-jalan... takpelah aku ikutkan jelah.. lagipun dia nak buat per baju kurung byk-byk.. bukan pakai pun....

dah kebetulan family aku datang shopping ke KL aku shoppingkan skali utk dia... letih weh.. serata alam aku pegi.. hampeh dia nak kenan... masuk SOGO kuar SOGO..masuk plak Jusco... pastu gi plak Metro.. satu pun dia tak kenan...

tak reti aku citarasa dia camner.... punyalah byk baju kat sogo hampeh dia nak...

last-last we all gi Nilai 3 nak beli bunga.. singgah kedai baju... terus dia rembat seluar dan baju kat sana.... lawak-lawak...



korang tgklah ni...inilah baju yg dia kenan... ada dua helai lagi.. malas aku nak snap...



seluar pun korang tgklah apa yg dikenannya... seluar kotak-kotak... adohaiii...punyalah byk jeans tak mau... nak yg tu gak... lantak kolah.. ko yg nak pakai kan.....

pastu beli kasut pun gitu gak... semua tempat cari hampeh dia nak.. last-last nak ajak aku gi PASARAYAKU.. katanya dah buka kat Prima Saujana kajang... sama je weh shopping mcm kat Terengganu....CT...CT...

9 comments:

  1. seluar kotak-kotak..? biar betul budak siti ni... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hahahahha...biorje lah...asalkan dia kenan kan...dia yg nak pakai :D

    ReplyDelete
  3. seluar kotak-kotak ? uit....back to 90's.... seluar tu saya pakai tahun 95 ... skang kalo difikir-fikir rasa lawak pulak

    ReplyDelete
  4. cantek plaks suar kotak2 tur huhuu

    ReplyDelete
  5. taste budak remaja skrg tak paham kita kan.. hihi

    ReplyDelete
  6. dia nak tolong save budget akak lah tu..

    ReplyDelete
  7. uji.. kalo betul dia tolong jimat budget.. syukurrrr...alhamdulillahhhhhh....

    ReplyDelete
  8. hehehe... ct2.. tp xper la kan kak.. betul tu janji itu yang dier kenan... :)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]