Full width home nuffnang

Ya Allah aku mohon pada Mu...
hanya padaMu aku meminta segalanya...

aku takde mood nak datang kerja hari ni...
aku takde semangat nak menghadap opis...
aku takde perasaan nak buat kerja...
hati aku tak ikhlas nak pergi kerja...

macam-macam yang aku rase sekarang ini...
rase nak marah, menjerit dan meluahkan pa yang aku rasa....
tapi tak tahu ke mana...
adakah aku patut jumpa pakar psikologi...
untuk meredakan masalah yang aku hadapi ini....

Ya Allah bantu dan tolong hamba Mu
ini...

4 comments:

  1. laaaaaaaa... ko naper...??? semalam elok je ko bergelak ketawa ngan aku.. tak de plak aku tengok ko ada masalah...

    ReplyDelete
  2. ada baik nya akak rest n ambil cuti tenangkan fikiran

    ReplyDelete
  3. ni mesti pasal mulut2 tanya citer sensitif kan..Lisa pun kena mcm tu kak..x per la..lom rezki lagi..sabar eh..

    ReplyDelete
  4. kau amik cuti rehat la iena. jgn stress sangat. x elok.. :(

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]