Ya Allah aku mohon pada Mu...
hanya padaMu aku meminta segalanya...

aku takde mood nak datang kerja hari ni...
aku takde semangat nak menghadap opis...
aku takde perasaan nak buat kerja...
hati aku tak ikhlas nak pergi kerja...

macam-macam yang aku rase sekarang ini...
rase nak marah, menjerit dan meluahkan pa yang aku rasa....
tapi tak tahu ke mana...
adakah aku patut jumpa pakar psikologi...
untuk meredakan masalah yang aku hadapi ini....

Ya Allah bantu dan tolong hamba Mu
ini...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, September 21, 2010
categories:

4 comments

  1. Puteri Satu Says:
  2. laaaaaaaa... ko naper...??? semalam elok je ko bergelak ketawa ngan aku.. tak de plak aku tengok ko ada masalah...

     
  3. @e_da Says:
  4. ada baik nya akak rest n ambil cuti tenangkan fikiran

     
  5. SURIA AMANDA Says:
  6. ni mesti pasal mulut2 tanya citer sensitif kan..Lisa pun kena mcm tu kak..x per la..lom rezki lagi..sabar eh..

     
  7. A.I Says:
  8. kau amik cuti rehat la iena. jgn stress sangat. x elok.. :(

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS