Full width home nuffnang

Semua org bergasak buat open house... tapi aku???? aku tak dan nak "open" nya...ramai yang asyikkklahhhh tanya...kalo korang nak datang korang ckp jelah.. aku masaklah apa yg patut... tahun ni aku memang tak dan nak buat.. sbbnya:-

1) Tahun ni aku terlalu bz dengan tugas baru
2) Tahun ni aku takde mood
3) Tahun ni aku mcm kopak skit
4) Tahun ni byk kisah sedih
5) Tahun ni aku taknak raya sakan
6) tahun ni..... ehh byk plak alasannya....

ckp jelas MALAS... kan mudah...

5 comments:

  1. Sama la ngan kita kak..Tak buat open house kot. Tapi sapa yg nak datang sila bgtau...boleh masak sket2 apa yg patut kan? :D

    ReplyDelete
  2. laaaaaaaaaaa.. bis mee bandung aku camner ni..???

    ReplyDelete
  3. samalah.......mmg malas nak buat open house. Tp kalau lalu Pilah, singgahlah.... :)

    ReplyDelete
  4. puteri... hang kalo nak makan mee bandung aku.. hang call dulu sebelumd atang.. ok je aku masak... tapi open-open ni idakkkk leeee

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]