Aktiviti aku sebelum raya...
Operasi mengemas bersama en Hubby



sambil kemas mulut aku tak habis-habis bebel..
bebel kat akak-akak aku dan abang-abang aku...
semua barang tak pakai kat umah mereka dia hantar kat mak aku...
kalo barang tu boleh diguna lagi takpe gak..
ini aku tgk takleh guna dah.. terlepek je kat tepi-tepi sudut umah...
ee geram tul....



kalo nak beri pun pastikan le barang tu boleh diguna... ini dah takleh nak guna pastu pesan kat orang tua tu... suruh pateri le.. gam le..suruh beli alat inilah..itulah... mana org tu boleh buat semua tu..

nak buang plak mak tak kasi.. katanya nanti akak dan abang aku marahlah...takut beno mak aku dengan anak dia... bukan main dijaganya perasaaan anak-anak dia.. harap-haraplah anak dia pun jaga perasaan dia kan...amin....

pesanan utk adik beradik ku lagi...lain kali... wahai kakak-kakakku dan abang-abangku sekalian...sebelum hantar tu... pastikan boleh berguna..
bukan sombong taknak... tapi dah penuh dah umah mak dengan barang yg tak berguna...

cukup-cukuplah... sedekah lah pada anak yatim plak ker...
kalo nak beri pun.. beri yg penting jer ye....



pastu.. bila dah mengemas.. badan pun melepek kepenatan...
mujur kak uda datang tolong masak-memasak utk berbuka.. kalo tak.. orderjelah kat PARAM....



seronok gak berbuka ramai-ramai ni. meriah... tapi time seronoklah.. time berbalah tu yg tak seronoknya... ahahkskks....

entahlah.. ramai susah.. sikit pun susahhh....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, September 15, 2010
categories:

1 Responses to Berbuka bersama + kemas bersama

  1. mmg meriah kan?... ;p

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS