Semalam aku sekeluarga seharian mengemas rumah..takde jalan kemana-mana pun... paling penting misi aku semalam adalah utk membasuh langsir yang dah 2 tahun tidak dibasuh.. eeee dasar pemalas...

langsir aku tebal... mesin aku plak kecik muatannya... so kenalah basuh sikit demi sikit... tgh-tgh basuh hujan le plak... punah misi membasuh aku... semua tak kering... dalam kepala duk mikir camner nak buat langsir tak kering... Aku bukannya ada langsir lain.. itujelah yg ado semenjak aku pindah rumah....

"sayang..habislah hujan... alamat langsir kita tak kering" kataku pada si suami..

"takpelah... nak buat camener?? kata suami ku..
itulah namanya lelaki kan.. malas nak mikir..

"emm..nampaknya kita tak berlangsirlah yekkk... so kalo nak salin baju ke apa.. sila tutup api.. kalo tak kang org luar nampak kita bogel"

so nak dijadikan citer....
pagi tadi lepas mandi bergelap aku dalam bilik....

nak pakai baju terus tutup api.... bukan aku takleh nak pakai baju dalam bilik air ..tapi aku memang tak suka... janggal je rasanya.. tak selesa..

so pagi tu... mcm biasa En Hubby pakaikan aku baju dalam...

alih..alih.. dia kata...

"Honey baru beli bra baru ker" soal dia pada ku...

"eh..taklah... bra lama ler.. naper?" soalku semula...

"Lain je ni... nape cangguk dia ke dalam... selalu kat luar"

pelik gak... aku pun meraba-raba dalam gelap...

terus aku ketawa... rupanya........

Bra yang dipakaikan aku tu terbalik daaaa!!!!!!

adohaiii.......

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, September 1, 2010
categories:

5 comments

  1. Abd Karim MJ Says:
  2. salam sis..
    Kalau sidai kat dalam rumah pon boleh kering kan.. bukak kipas nanti di boleh kering... tapi kalau bab cangkuk terbalik tu ha ha ha.. mmg tak boleh blah.... Layanzzz ajer

     
  3. Delimasari Says:
  4. layannn - cangkuk terbalik!!!!!!!!!!!! lalalalalalla
    dpt bonus = beli le langsir baru lagi INA

     
  5. rasp Says:
  6. hahahahaha...lawak lah u sis...

     
  7. zura@iwan Says:
  8. hahaha...sbr je la..pakai tblk plak...

     
  9. ~ain Says:
  10. haaaaaaaaaaaaa.. hambik nak! kan dah terbalik..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS