Full width home nuffnang

Hoyeh..Hoyeh..Hoyeh... seronoknya bila berada di Kg... fuh... paling best bila org lain sibuk berkerja tetapi aku still lepak-lepak.. kat rumah.. hihihihi.... memang hati senang dapat borak-borak..bual-bual dengan mak..abang..akak.. dan anak saudara ....

Bila dah balik awal semestinya operasi mengemas umah dijalankan... biasalah.. org tua... tak larat nak ngemas mop bagai kan... bila aku balik..aku tgk.. rumah mak begitu bersepah sekali... kemas nampak dipandangan mata kasar je.. bila ditenung dekat-dekat.. rupanya dah setahun tak bermop... hahahaha... lawak-lawak... maklumlah kan.. umah tinggal...

puas gak mikir ni.. camner nak buat.. kalo kat KL confirm aku dah amik helper indon tuk ngemas.. tapi kat Muo ni payah beno nak dapatnya... lagi plak musim-musim raya ni.. ramai dah balik kg gamaknya....

so ..fikir punya fikir.. takleh jadi ni.. akulah yang akan menjadi indon... takpelah.. sekali sekala.. sapa lagi nak buat... adik beradik lain sibuk.. semua ada family masing-masing... semua datang malam raya.. hendak tak nak buat jelah....

sambil kemas ada gak aku tanya mak..

"mak..mak... umah mak ni habuknya likat beno.. tak bermop ke??? hari-hari sapu je ekkk???"

"yelah..sapa nak buat.. aku sakit lutut... "

ye juga ekk... sapa lagi nak buat... cian mak aku...

nampaknya.. aku lah mencurah keringat utk berkemas... mujur laki den ada.. dialah yg byk nolongnya....

so ..ucapan khas untuk adik beradikku yg lain.. sila balik cepat... adikmu dah sakit pinggang dan kaki ni... ahahahkskss...

2 comments:

  1. mop sikit dah sakit kaki ko ni... camana nak kurus... keluar penuh sikit pun tak nak...hish...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]