Full width home nuffnang

Sabtu lepas aku shopping raya bersama keluarga aku.. seronok sgt.. mana tak nyer coz mak dan abg aku datang utk shopping skali... walaupun aku tak beli satu apa pun lagi.. tapi cukup puas bila dapat belikan persiapan raya utk mak... tq mak.. datang umah kita lagi....

mak sampai dalam kul 11.30 malam... pagi tu awal pagi abg aku dah sms suruh siap sbb nak kuar pepagi.. coz takut jem... so we all kuar umah kul 8.3o pagi menuju ke KL... mujur tak jem ... seawal kul 9.00 dah terpacak depan sogo....

Sogo adalah tempat kami sekeluarga bershopping... walaupun sesak.. tapi kami puas... sbb apa yg dikehendaki dapat... sesak pun sesaklah.... baru mood raya tu datang...

kalo ada anak memang aku tak bawaklah ke SOGO time tu.. mau meraung anak aku nanti...



tgk ni... punyalah ramai umat manusia.... masa ni.. aku cari port siap-siap utk mak aku duduk... syukur kat SOGO ada kerusi utk duduk...
siap pesan tu...

"mak..mak duk sini tau... jgn gi mana-mana tau.... kalo nak kencing ke apa..mak tekan butang ni.. mak ckp ngan kita"

butang tu Hp ler... aku siap beri mak aku hp aku...

pastu aku pun terjahhhhhhhhhhhhhh..................

settle semua shopping aku pegi kat mak aku semula... cian aku tgk mak aku... yelah org tua kan... takkan nak tinggalkan plak.. so bawaklah sekali... biar dia pilih apa yg dia nak.... saja buat dia happy....

tapi maaflah yekk.. hasil rembatan takleh nak publish .. coz... risau kot ada yg salah faham ... aahhaskskk.....

5 comments:

  1. soping sakan ker kak? he3x... bestkan bile dpt hepykan mak kita... semalam hjr kuar la soping baju anak buah sebab geram tgk bj bdk2 comey2... punya lah lame beratur sampai sejam setengah... adoi laaa... ramai tul umat...

    ReplyDelete
  2. mmg ramai2 lah umatnya..masing2 nk bersoping..betsnya soping2 yer...

    ReplyDelete
  3. best kan shopping.. sy pun penat smlm tak abis lg..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]