Full width home nuffnang

"abg din... minggu depan cuti 9 hari, sbb kelas guna utk exam pmr dan spm"

'oh ye ker..' so???

"so.... nak balik kg ler"

'mu balik kg utk per???? naik sekoloh mu doh exam akhir tahun'

balik pun aku tgk ri tu ghaye.. mu kang buak pe pong... jalang je kuo masuk...

masok dok.. ngemah dok.. basuh baju dok... baca pung dok...

ke ..mu ada janji ngan jantang.. nak jumpe mane-mane'

"dok ler... mane ade"

'mu jangang mane ade..mane ade... aku dah mikir masok-masok dohhh.. mu tahang je sekoloh sampai tahung depan.. pastu mu aku nak kahwing kan jer... jantang yang askar kat Miri tu pung pun dah tunggu mu...

mu tu..pompuang.. payoh dok aku tgk... suruh bace dok mboh... motivasi pung tak dok... letih ckp doh aku'

( speaking tganu.. antara adik dan abg..)

kesimpulannya:- aku kata kalo dia nak balik... hantar jelah balik cuti ni... tahan-tahan kang.. lain plak jadinyer... ye dokkk...

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]