Full width home nuffnang

Semalam jam 2.30 petang aku diarahkan oleh bos untuk menghadiri meeting di Jabatan Nuklear Malaysia Bangi, Selangor. Fuh… perasaan bergelodak dibuatnya. Yelah.. dah hampir 2 tahun aku tidak masuk meeting besar-besar ni.. selama 2 tahun ni aku cuma meeting unit jer di Jabatan aku. Kalo dulu, aku selalu menghadiri meeting yang dipengerusikan YB Menteri, Timbalan, KSU, SUB dan KP. Masa tu biasa je bagi aku.

Tapi kali ni perasaan aku lain beno dibuatnya. Rasa mcm darah naik dikepala. Otak aku sentiasa berfikir apa nak cakap, nak dilaporkan.. yelah kita wakil Jabatan masa tu kan..
Tapi akhirnya bila aku dah berada di tempat meeting.. alhamdulillah.. semua berjalan dengan lancar. Teruja bila mereka mendengar pandangan kita. Syukur Alhamdulillah….
Biasalah mula-mula mesti ada perasaan gemuruh kan..

Dan untuk hari ni, aku di duga lagi.. aku telah menghadiri meeting yang dipengerusikan oleh Y.Bhg Datuk Wira KSU plak… fuhhh.. sesak nafas den… mujur Bos besar aku ikut skali.. so dia byk backup aku.. tahujelah KSU.. byk yg dia soal…

Tapi yelah kan.. bila org lagi besar jawatannya, lagi byk tanggungjawabnya… mcm tu gak KSU aku ni… dulu-dulu aku pernah kejer ngan dia.. dia Cuma SUB aku jer… kepala gila-gila.. happening… now … berubah sungguh dia… garang tak tentu hala…

Tapi kan….. yg best kan.. masa meeting mata dia asyik tgk aku jer… dalam hati aku bengang gak.. nape dia tgk aku jer… aku pandang kiri kanan.. semua org dah berumur dah.. aku je yg ala-ala muda… terfikir gak.. oo..pompuan ..dia suka pompaan…

Rupa-rupanya.. habis meeting masa nak kuar tu dia tegur aku ... dia kata mcm pernah jumpa aku.. mcm familiar katanya… tersenyum aku masa tu.. rupa-rupanya dia still ingat aku… syukur gak.. ada gak kenangan aku dalam ingatan dia… hahahahhaahah……………..

1 comment:

  1. layan jer la kak.. dari tak buat aper time posa nih kan.. hehehe tapi kan tak der la akak mengantuk sangat kot..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]