Full width home nuffnang

Hari ni aku dah start kejer.. dalam erti kata lain.. dah masuk opis ..
Lama sungguh aku meninggalkan kerusi dan meja aku ni...
naik bersawang dah..
surat-surat pun bersepah atas meja tak dimasukkan dalam tray aku..
ermmm.. apa nak buekkk.. redha jelah...
ikutkan still mood raya tapi macammmmm...
bykkkkk kejer.. sbbnya awal oct kursus aku dah bermula..
so byk benda yg kena dibuat..
hari ni aku berbaju raya.. ahahakss.. malu nak habak...
dan hari ni gak.. aku rasa mcm lebih yakin ke pejabat..
maklumlah.. berpakaian raya dari atas hingga ke bawah...
.^^.
so utk puasa 6 belum sempat lagi nak buat..
insyaalah minggu ni dan minggu depan..
doa-doakanlah yekk...


3 comments:

  1. slmt bkerja jua....km dh start keja jumaat lps pon..hehe....tp still mood cuti la...huhu

    ReplyDelete
  2. yup,selamat kembali bertugas..
    hhuhuhu, mood rumah terbuka lak.. :P

    ReplyDelete
  3. selamat bertugas semula
    selamat hari raya INA

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]