Full width home nuffnang



cakkkkkkk...... inilah nasi dagang....

Balik Terengganu Abah dah tahu menantu dia suka mkn Nasi Dagang kat Bus Station Kerteh...

Awal pagi ..dia gi masjid terus singgah beli Nasi Dagang Kesukaan Menantu dia.,.

hiii perasan.....

"ni abah ada beli nasi dagang yang mu suka tu"


"ye ke bah.. tq abah"

Aku suka Nasi Dagang makcik ni sbbnya nasinya lembut.. kuahnya sedap.. ikan tongkol dia lembut.. dan yang paling best nasinya dibungkus dengan daun pisang...



sungguhhhhh wangi ....

setiapkali aku balik Terengganu sure abah akan beli nasi dagang ni.. kebetulan dia pun suka...

Nak harapkan aku masak... kempunan le gamaknya..

sbb aku memang tak reti nak masaknya..

ada keinginan nak buat tapi lum sedia lagi.

Nantilah.. ada masa aku try gak buat nanti...

4 comments:

Bottom Ad [Post Page]