Khabarnya masa gambar ni di ambil BCL ngandung 8 bulan... dan berita terbaru yg dibaca di kapan.com mengatakan BCL telah selamat melahirkan bayi lelaki...



byk ekk perubahan dia semasa ngandung ni....



tapi rasanya kalo masa ngandung ni dia pakai pakaian yang sesuai mesti nampak anggun kot.. bila dah pakai mcm ni.. tu yg nampak bolattttt jer tuuuu...



tapi ... apap pun... tetap cun.. manis... dan seri mama the voque....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, September 23, 2010
categories:

10 comments

  1. ~~Ciklinn~~ Says:
  2. itulah lain sgt kan... tak sabar nak tgok anak di lak

     
  3. Lain kan muka dia kak
    Tapi dia dah mengandung..Best nyer~ :)
    Kita masih menunggu rezeki itu..Insyaallah

     
  4. muka pun nampak berisi..heheh..skangni mmg trend org preggy tunjuk perut.pakai baju balut nangka namanya..heheh

     
  5. ArELeEz Says:
  6. mmg len giler muak dia! chubby semacam! macam bkn bcl jerk! isk3..

     
  7. lahaiiiii...dah mengandung, duk pakai baju ketat mcm tu...huhuhu, dah name nyer artis yerrr...dia nampak tembam skit..

     
  8. tembam sehh..
    cam rupe org lain dh..
    pepon dh selamat lahir bby boy, 3.25kg tuu..

     
  9. SyaNa Says:
  10. montel.tp comel

     
  11. sz | m.s.s Says:
  12. ihiksss...
    "berani mati" btol pakai baju gitu..
    dah tak rupa baju dahhh..muahahaha

     
  13. Delimasari Says:
  14. xnmpk ape kat badan dia = licin je
    comel sungguh dia yerk..............

     
  15. SURIA AMANDA Says:
  16. mmg cumell..tapi kalau tutup skit,..mesti lagi cumel...mmg xde rupa dia yang sebelum ni kan?

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS