issskkk..isskkk... korang da tgk berita?? dah baca paper????sure dah kan... dah pukul berapa ni pun...

aku pelik gak... awat jadi gitu???? apa??? alahhhh.. yg citer bab pulang..pulang duit kat penang tu lahhhh....

adusss.. takleh nak habaq mai lebih-lebih..kang kena saman plak aku...

tapi just pendapat PERIBADI aku jelah.. ingat tu PERIBADI yekkk...
statement peribadi... not ditujukan atau komen pada sapa-sapa..tau...

Pendapat peribadi aku.. memang patut pun.. sbb duit yg kita dapat kita perlu tahu dari mana hasilnya.. sbb ianya akan jadi darah daging kita...

tak patut rasanya kalo sipulan tu nak salahkan sipulan kata dia pun dapat duit dari duti hiburan...

pada aku salah tu.. sbb duti hiburan digunakan utk pembangunan dan projek mega... tapi wang kebajikan adalah dari sumber ZAKAT.. ingat tu.. Z.A.K.A.T

dan wang ihsan pula adalah dari Sumber CARIGALI PETRONAS...

tapi itu pandangan PERIBADI aku lahhh...jgn mare ye bro...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, September 30, 2010
categories:

4 comments

  1. saveme_zero Says:
  2. kes apa kak...x tau hujung pangkal pun ni

     
  3. Abd Karim MJ Says:
  4. Salam sis..

    Entahlah susah nak kabarkan benda nie semua... pelik bin ajaib! jadi sesamalah kita muhasabah diri kita kan... moga jadi renungan buat semua ...

     
  5. zura@iwan Says:
  6. hehe....ntah le...nk komen aku...

     
  7. ...itu ler... byk gak nak komen.. tapi just dalam hati jelahhh...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS