Korang pernah derma darah?????

aku siyes dan jujur serta ikhlas belum pernah lagi menderma....
ada gak teringin tapi entahlah ek...
tak tahulah.. setiap kali nak menderma jer...
ada je halnya.....

pernah dgr org kata kalo derma badan gemuklah..
tapi aku tahu itu semua amongan kosong jer...
padahal tak kan....

masa aku baca artikel ni...
'Derma Darah Selamat Dan Baik Untuk Kesihatan'

aku rasa mcm bersalah plak...
kat luar sana tu ramai yg memerlukan....
Masa muda ini eloklah sertai derma darah ....
kata orang membantu golongan yang memerlukan....
Ini perbuatan mulia..
kerana kita mampu menyelamatkan nyawa manusia
tanpa mengira batasan agama,"

ye tak????

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, March 6, 2010
categories:

4 comments

  1. mun-e Says:
  2. yeeeeee. kwn salu ckp derma darah nanti badan naik. saya dah derma 2 kali. so farrr ok je. takde la naik mendadak pon. hehe

     
  3. PuteriSatu Says:
  4. aku takut jarum....ahaks...

     
  5. Ibuhani Says:
  6. pun x pernah donate......sbb ada tekanan drh rendah :(

     
  7. nadja Says:
  8. heeheh kak derma darah tu best la kak.. sayer cuba 2 kali memula tu takut jge.. pastu cam nak lagi plak.. hheheh memang elok untuk kesihatan pun tapi sayer tak tau naper.. :p lagi satu kat luar sana kalau kita tak derma saper lagi nak derman kan kak.. tolong menolong kan adat namernyer.. esok2 tuhan tolong kita plak.. panjang nyer berceramah.. heheh

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS