Selalu aku isi minyak guna PETRONAS..
tapi kebetulan masa nak gi isi minyak tu..
petronas ramai sgt orang...
En hubby aku entah apa angin malas nak tunggu..
dia lari ke SHELL.. sebelah je ngan PETRONAS...



Kalo kat PETORNAS aku selalu gores KAD MESRA..
rupanya kat SHELL pun ada gak...
tapi kena isi borang plak...
ko tgk ni...
rajin plak dia isi borang tu...
ada hati nak menang 100,000.00 gamaknya...
aahaskksks.....

kan best kalo tiba-tiba diumumkan pemenang ...
tak dapat RM 100.000.00 ..
tapi dapat Rm10,000.00 hadiah mingguan pun jadilah..
ecehhh.cehh.. berangan ekkk...
takpe.. berangan kan tak kena bayar....
tul tak???????????

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, March 3, 2010
categories:

13 comments

  1. ina,
    berangan bagus tuk naikkan mood ceria..hehe...
    tapikan kalo ade 100k..bayar utang itu ini..abis dahh..hehe

     
  2. Ibuhani Says:
  3. menang jgn lupa belanjer ekk :)

     
  4. ina... betul tu.. setuju

    ibu ... kalo menang kenduri dah tentu.. ahahkss.. berangan lagi...

     
  5. takpe.. berangan tu bagus... bagus utk kite sebab kita akan berusaha menjadikan angan² kite tu menjadi kenyataan... tol tak???

     
  6. Aarin pun nak berangan jua... Jadi sape yang dapat kena belanja lah yer..

     
  7. ita... akak setuju...

    Arin... kalo akak dapat sure lah kan belanja..

     
  8. Delimasari Says:
  9. cantik tu = belanja klu menang...
    SIS pun masuk yg peraduan petronas 2 juta tu..
    klu dpt adeiiiii = mmg sakit - bnyak sgt duit = bingong plak

     
  10. ibu_umairah Says:
  11. berangan dulu sis....mana tau impian jadi 1 kenyataan!!!!kayoooo makcik

     
  12. hehe...berangan ni pun satu penawar stress. Cuma jgn terlampau2 aje ler. Lain lak jadinya nanti, ngee

    Akak ni kan...setiap kali berpeluang utk masuk peraduan The Store...mesti isi punya. Tp selalu menyampah bila tgk pengumuman pemenang2 utama...hadiah best2 tu..mesti cina.

     
  13. nadja Says:
  14. kak.. leh menang ker tuh eh.. rasanyer susah kan.. syer ader la isi jge seminggu 2 entry tak der menang pun hampeh.. tak der rezeki la tuh kan

     
  15. ok la mcm tue...
    nak mintak 10% je dari duit kemenangan...
    hehehehe...

     
  16. farra_eng Says:
  17. isi minyak kat shell lagi banyak dapat minyak dari petronas

     
  18. PuteriSatu Says:
  19. aku dah lama isi minyak kat shel dah...tak kuasa kat petronas.. laki aku kata..minyak shel lagi bagus n murah sikit dari petronas... aku dah isi dah borang tu... doa dapat ler menang..ahaks...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS