Semalam gi perjumpaan PIBG..
Hari ni plak hantar adik ipar aku si CT balik kg Tganu..
Fuhhhh!!!!!!!!!!!!penuh aktiviti aku laki bini....

ikutkan aku sepatutnya balik kg...
mak aku bising dah...
dah bebel kat akak aku...
kata aku tak sayang dia ler..
tak ingat dia...
takde masa utk dia....
susah nak balik kg ler....

yang benonya bukan mcm tu mak...
minggu ni bz ngan PIB ler.. hantar ct balik kg ler...
pastu ...
minggu depan plak...
19-26hb Mac 2010 En hubby kursus kat Melaka plak..
habis camner....
puas adjust dah.....
bukan taknak balik sendiri sorang-sorang...
tapi saje taknak biasakan..
nanti kalo terbiasa susah...

mak ampunkan kita ya...
takde niat kita tak ingat mak..
walaupun kita tak balik..
kita tetap ingat mak..
sayang mak...
rindu mak....
allah je yg faham perasaan kita tika ni....

insyaallah .. kita cuba adjust masa utk mak...
mak doakan semoga kita dapat balik jumpa mak ya....

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, March 14, 2010
categories:

5 comments

  1. CheZa Says:
  2. sedih pulak bc entry ni. mmg anak2 skrg bz kan. sian kat mak mak ayah kat kg. nanti cari la masa utk ziarah mak juga ya. ina selalu call mak tak?

     
  3. Ibuhani Says:
  4. kalau x balik.....call jer....call pun boleh hilangkn rindu jugak :)

     
  5. illa Says:
  6. sediha la plak...nnt free blik kg k..untungnya saya mak ayah seblah umah jer..nnt kami pindah pun still dekat jugak hahaha..

     
  7. Fara_Adura Says:
  8. Fara pon jarang balik.. kol selalu laa.. sms aje laa.. hehe.. orang tua kan.. makin berusia, makin sensitip.. sama kes cam mak mertua.. at least kol, die oke ar..hehe

     
  9. azi Says:
  10. Tak boleh balik..call ajer....insyaAllah reda la kerinduan tu skit....org2 tua memang sensitif..esok2 mungkin kita gitu jugak..hehe..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS