Hari tu aku jln-jln ke SOGO...
terpandang satu iron ni...
lama dah aku berkenan iron mcm ni...
teringin gak nak rembat satu...
tapi bila fikir bab kuasa elektriknya nanti...
terus aku mcm.. terkedu sekejap...
terus mcm berkira-kira nak beli....



ada tak antara korang yg dah ada iron mcm ni????
agak-agaklah... kalo guna iron ni.. elektrik melambung tak????

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, March 24, 2010
categories:

15 comments

  1. Salam Dik...macam nak buka kedai dobi jer!!! Akak guna steam iron yang biasa jer...pun convenient gak!

     
  2. tak tau tak penah guna..penah tengok ja...

     
  3. fazemy Says:
  4. Ala bukan pasang benda tu 24jam pun. Nak jimat letrik iron smua baju skali seminggu byk2 terus. Mcm best la akak benda tu. Tgk kat kedai2 baju pakai senang je. Klw agak2 malas nak iron pastu nak cepat2 kan..pakai baju tu dulu pastu baru iron kat badan. hahaha. Menarikla benda ni. Bagi saya ini bkn soal bil letrik..ini soal harga benda tu..mahal tak?

     
  5. Miss Nurul Says:
  6. hmm...ok ke ek guna? blh bukak dobi ni.. huhu

     
  7. itulah pasal... akak tgk ramai umah dah ada iron ni.. senang.. cepat.. dan berkesan... ahahakss...

     
  8. YanDarwisy Says:
  9. Senang hidup kan kalau iron mcm ni, mau baju tido pun bergosok....
    he..he..he...

     
  10. selalu org yg beli iron gini, org yg jual baju2...

     
  11. zh-ena Says:
  12. ena pun pernah terpikir nak beli iron baju yg mcm nie jugak
    tapi tu la berbaloi2 ker klu beli

     
  13. nadja Says:
  14. kak akak tau tak benda aper yang membuatkan bil kita melambung.. benda yang memanaskan.. macam iron tadi dan lagi satu cerek elektrik.. aper sajer benda yang memanas kan .. (tak der la termasuk dapur memasak yang biasa tuh.. heheh) sememangnya bil akan menjadi giler.. eheh

     
  15. lily lotus Says:
  16. apelagi rembatlah sebiji...

     
  17. Delimasari Says:
  18. belum ada lg iron mcam ni...
    mahal ke INA wehhh... rembat aje klu udah berkenan

     
  19. .::WaNiE::. Says:
  20. berapa harga dia??

    tapi tengok mmg nampak senang jek..jimat masa pun ye

     
  21. kirana Says:
  22. kawan sy kata nak beli mcm ni utk rumah baru dia tu..nnt sy folowup bil ngn dia hehe
    mmg ebst la kan ..senang jer guna

     
  23. kak, lieya nak cari iron ni..senang gile nakgosok baju...sambil tgk tv pun boleh, takyah risau kene tangan ke ape....dah le leiya ni tak suke iron baju....

     
  24. iron steamer ni senang guna dan selamat... jimat karen lebih baik dari iron biasa...
    pasang bila nak guna je...
    kami ada memasarkan iron cam ni.. harga boleh di runding
    impiankreatif@ymail.com

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS