Aku kesepian hari ni...
ditinggalkan suami yang mencari rezeki menimbun-nimbun..
tinggalah isterinya dan adiknya dirumah...

wahai en suami..
mujur isterimu ni faham ...
so balik nanti jgn lupa bawak isterimu jalan-jalan tgk api yekkk...
letih dah isterimu ini terperap dirumah...

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, March 7, 2010
categories:

5 comments

  1. nadja Says:
  2. hai kak biasa lah tu kalau ditinggalkan suami mencari rezeki.. kadang tuh fed up jge tapi nak wat macam mana kan dah nasib kita mcm tuh.. aper boleh buat tak der duit tak der la makan.. eheheh

     
  3. LiAnA Says:
  4. oklah at least balik gak umah hihi..
    tido malam masih jumpa lagi :D

     
  5. PuteriSatu Says:
  6. tengok api?????? musykil aku ko nak tengok api nih... kalu jenjalan shoping tu aku tahu la....

     
  7. Izan Says:
  8. ala siannya kak ina...
    sabar yer.... dia pergi mencari rezeki =)

     
  9. zura@iwan Says:
  10. sbr2 suami pegi mcari rezki...sm la ngan km, cuti duk umah laki kojer...hikss

    pstt; klik2 nuff Timeislove..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS