Entah nape minggu ni aku diserang hormon kus-kus...
semua buat tak kena...
nak marah je...
kejap nak gaduh...
kejap nak marah...
kejap nak manja...
kejap nak peluk...
aku sendiri keliru dengan perubahan hormon aku ni...

so minggu ni memang aku tak masak langsung...
tak tahu nape... balik umah je hormon tu timbul...
ngada-ngada kan....

alhamdulillah En hubby aku faham...
tapi...tak tahulah.. samada faham atau malas nak layan karenah aku...
bak kata si puteri satu pun ...
sampai botak dah En Hubby aku melayan karenah aku...



so minggu ni adalah minggu En hubby aku memasak....
memula tu dia asyik masak nasi goreng jer memanjang.....
lama-lama aku tgk dia try masak kicap...
tgk dia masak kicap kesian plak aku...
cair ya rabi....
last-last aku adjust-adjust kan kasi sedap...
oklah.. cuma terlebih kuah.. sbb dia letakknya air byk...
patutnya perah asam jawa...
ni dia letaknya air nak beri berkuah...
padahal ikannya 3 ketul jer...
kelakar...



pastu esoknya dia masak lagi...
kali ni masak sardin ngan kentang plak...
kalo aku masak sardin suka buat sambal sardin...
tapi dia hentam sardin kosong jer...
lantaklah...janji boleh makan..
tak kuasa aku nak mikir dah...

ikutkan dalam peti sejuk tu mcm-mcm ada...
tapi dah dia yg masak... alamat yg simple jer...
nak harapkan si minah sorang tu.. hampeh...



eee.. bilalah agaknya hormon kus-kus aku ni nak reda semula..
agak-agaknya kan..... nape boleh jadi gini ekk...
korang pernah ke diserang hormon mcm aku ni...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, March 5, 2010
categories:

18 comments

  1. mrs.ecam Says:
  2. erkkk sbb pe ek kne sindrom 2...heeee
    tp ok la hubby akak ghajin...klu sye mls msk sye bli jek...keh3

     
  3. Ibuhani Says:
  4. hormon M.A.L.A.S......namanya tu....hehehehe :)

     
  5. zura@iwan Says:
  6. tanda2 yg baik kut nih....hikss

    naseb baik hb phm & rajin msk yer...

     
  7. zura.. takde tanda baiknya... confirm 3 bulan takleh dapat berita baik...

     
  8. hhhrmmmm...

    cam ade pape jerk nieh...

    huhuhuhu... kalo betul, tahniah la ye...

     
  9. Zue Says:
  10. sindrom apekah itu..??hehe..
    nasib baik hubby rajin masak..

     
  11. laki aku x merasa nak wat camtu selagi aku ni x terbaring gamaknyer...wekekekeke...kot terbaring pun rela dia tapau kat kedai mkn jerk....

     
  12. Cik E Says:
  13. mmg sama la kak hormon kita tu...dush..dush hormon pegi la ekau

     
  14. aYu Says:
  15. hek2..
    saba kak..
    kalau ayu..
    nak period jd emo sekejp..

     
  16. hatiberbunga Says:
  17. xpe.. yg penting, dia berniat baik nk nolong. hehe..

     
  18. nadja Says:
  19. heheh sekali sekala nak jge rasa orang lelaki masak eh kak.. hehehe hentam sajer lah..

     
  20. POSH76 Says:
  21. bertuah hubby u nak memasak...either u nak pregnant or full moon...beselah kt org perempuan so EN HUBBY mesti mau paham kan hehe

    Happy WEEKEND

     
  22. Mak Su Says:
  23. hormon kus kus.... maksu pun kena sikit2... memang dahsat sungguh penangannyer

     
  24. PuteriSatu Says:
  25. rupa sardin tu dah sedap dah tuh....hiks...
    laki aku pun...klu aku tak terbaring gamaknye tak kedapur la dia...ahaks..

     
  26. rajin hubby akak masak.
    kalau hubby saya dah tentu dia bungkus kat kedai jer

     
  27. Joyah Sempoi Says:
  28. biaserlah..mood kita ni ader turun naiknya..datang angin okay, sumer benda nak buat..kang hubby cakap buang tebiat plak..hihihi..

    apepun, bagus jugak moody skali skala...merasa air tangan suami..mahal tuhhhhh...

     
  29. nza Says:
  30. gitulh org pompuan..moody xtentu masakn.....kalu moody pn, kak nza ttp masak, kesian ank2 nnti kelaparann.

     
  31. Delimasari Says:
  32. raji jugak hubby INA masak yerkkkk

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS