Assalamualaikum.. selamat pagi semua.. salam 1Malaysia....

Fuh!!! settle sudahhh....
Akhirnya, selepas seminggu berkursus..
dapat lah aku sambung blogging seperti dulu.

Macam mana kawan-kawan semua?
aku harap semua makin hebat...
N3 aku pasal hati panas tu pun hebat sama...
sampaikan minah ni buat satu N3 khas pasal komen mengomen tau...
hebat kan????

yang benonya.. aku takdelah nak besar-besarkan isu ni semua...
tapi yelahkan... bila hati panas... kesabaran pun hilang...
memang tak dinafikan aku ni kurang kesabaran...
lepas ni insyaallah aku ignore jer dengan komen-komen
yg tak memberangsangkan ni...
tapi setakat ni aku belum lagi nak tapis-tapis setiap komen yg datang...
aku open jer...
lantaklah.. korang nak kata apa... ko nilaikanlah sendiri....
sekarang dunia globalisasi.. dunia tanpa sempadan...
buat per sekat-sekat.. tapis-tapis ye dakkk....

oh ya.... selama seminggu ni aku kurang jalan-jalan blog korang...
sorrylah ya...
Insyaallah.... selepas tenaga kembali pulih....
lepas berehat seketika.... dan tenangkan jiwa sekejap...
aku akan sambung blogging....
tak sabar nak tahu cerita terbaru korang semua.

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, March 29, 2010
categories:

5 comments

  1. ieja Says:
  2. selamat kembali ...ieja suka terjah blok kak ina...ari2 tau....hehehe

     
  3. .::WaNiE::. Says:
  4. heheh selamat kembali

     
  5. ieja... thanks...

     
  6. nadja Says:
  7. kak selamat kembali bertugas dan kembali beristirehat.. hehehe

     
  8. Delimasari Says:
  9. Haaa --- selamat bertugas yerkkk

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS