Amboi..punya panjang tajuk....
mcm announcement jer....

Adohai.......
ni yg paling aku malas sekali....
sbb tu aku kalo basuh baju aku suka hanger jer...
tak kuasa aku sidai-sidai ni...
kalo sidai-sidai nilah jadinya...



Tapi...
kalo korang nak tahu....
paling aku suka basuh baju...
nak tahu naper....
sbb basuh baju senang....
masuk dalam mesin...
picit-picit...tekan-tekan...
cukup masa settle...
aahahhakssss.....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, March 12, 2010
categories:

17 comments

  1. momguess Says:
  2. sama ngn aku
    paling malas lipat baju
    dh bebakul2 baju xberlipat
    huhuhuhu

     
  3. aYu Says:
  4. agaknya pempuan sume punyai perasaan yg sama kot~
    ehehhee

     
  5. fazemy Says:
  6. haha samalah kita. serius malas giler nak lipat baju. klw tgk TV ok lg smbil2 tgk TV lipat baju kan. tp mslh dia malam2 tgk TV smbil tgn pegang mouse..camne baju nak terlipat. huuu

     
  7. Delimasari Says:
  8. ermmmmm - mesin yg basuh INA wehhhh

     
  9. HIHI 3 GENG AKU DAH JUMPA..
    KAK HANIM.. MESIN YG BASUH SBB TU SAYA SUKA BASUH BAJU.. AHAHSKS

     
  10. sama la saya...basuh baju cekap tang lipat seminggu sekali ja......tu pun sehari baru habis....

     
  11. aku suka lipatttttt.....basuh x sukerrrr....

     
  12. PuteriSatu Says:
  13. aku basuh suka...lipat pun suka... cuma masa je tak de... ahaks...

     
  14. amboi ko puteri.. mithali le ko ekk...tapi ko aku tahu mesti kena suka sbb laki ko tak ringan tulang buat kejer umah semua .. ahahkss

     
  15. AyunasiA Says:
  16. sy x suka sidai, tp 'suka' sebab suami yg volunteer basuh dan sidai setiap hari. yeay!

     
  17. gee ryder Says:
  18. haha samala kita..kain sebakul tunggu nk blipat tu...dlm mesin tgh jln lg ni..ntah bila nk setel

     
  19. bilakah mesin melipat baju mula dipasarkan di malaysia? hheehe

     
  20. .::WaNiE::. Says:
  21. huhuhu sayep bukan malas lipat baju (walaupun mmg ada lah malas sikit) tapi tak reti ! kalau lipat jadi tak cantik

    jadi beli hanger banyak2 rasa tak muat almari beli almari lain huhuhu

     
  22. sama la kita....kalau la ada mesin pelipat baju

     
  23. mamai Says:
  24. basuh baju kerja isteriku lipat baju tu kerja aku

     
  25. ieja Says:
  26. saya pun tak suka lipat baju...basuh mmg suka....seminggu sekali baru lipat ..tu pun sbb hubby bising cari adik kecik tak jumpa...hahahha

     
  27. Fiza's Says:
  28. ya betullllllllll. basuh baju memang best.. tekan2 jer... tgk2 dah siap... kalau bab lipat?????? adoiiiiiii

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS