lama dah aku tak makan durian...
maklumlah dulu-dulu nak makan durian takut-takut..
katanya durian panas ler...
kalo rancang nak ngandung makan durian bahaya ler..
so aku pun mcm terikut-ikut ngan pantang larang org tua-tua
padahal aku berantu kalo makan buah durian ni...

walaupun tak ngandung... tapi mcm automatik jer kepala ni set takleh makan
nanti panas... kot gugur ker...
padahal ngandung pun hampehhh.. camner nak gugur kan...



semalam.. kebetulan En hubby aku stress dengan kejer...
masuk je dlm keter sampai umah.. bebel pot.pet..pot..pet..
beritahu tak puashati dengan kejer dia.... program dia...anak-anak buah dia...
aku ni sebagai isteri dgr jelah... walaupun dalam hati...
berkata-kata ....issshkkk ...

bila nampak je org jual durian ..
aku offeer nak blanja dia ..
aku tahu dia suka durian..
ecehhh.. nak bagi cool konon-konon....
dgr nak makan durian berdesup dia tekan brekkk...

mujur murah ko.. 5 biji rm 10.00..
alah takdelah best sgt isinya..
janji ada bau durian sudahhh...
sajer jer......
sampai je umah.. tak nyempat-nyempat nak salin baju...
dia dah kopek dah durian tu...
suka benonya dia...
ngan aku skali joint..



ko tgk ni... dgn baju kejer yg tak buka lagi....
main ngap jer...keh..keh..keh...

aaikk .. nape aku nampak jendul plak ni...
lorr.. rambut gugur gamaknya kot...



licin weh makan... walaupun kecik durian ni..
tapi isinya... fuhh mavelssss...



lepas makan durian.. adik aku potong buah limau plak...
wahhh dilayannya aku minggu ni baikkkk tul...
maklumlah suka hati.. exam boleh jawab...
katanya semua yg dia baca keluar...
tu yg senyum memanjang....



bila dah dilayan begitu rupa...
wahhhh... syorrga lah aku...
sambil tunggu maghrib.. layan citer na-o -mei dulu...
baring kekenyangan ler....
best...best...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, March 12, 2010
categories:

11 comments

  1. .::WaNiE::. Says:
  2. amboii syok terlentang..jeles jeles kekekek

    hehehe orang laki kalau membebel kita buat tak layan mesti sentap kekekek

     
  3. Delimasari Says:
  4. mak aiii - siap terkapar kekenyangan le ni...
    hari bahagia yer .... layannnnnnnnnn

     
  5. aYu Says:
  6. waa..
    lama xmakan durian.
    arwah abah dulu2 suka beli durian~

     
  7. nadja Says:
  8. ahhaah kak best nyer.. kalau nampak kat si kecik sayer nih habis dengan biji2 skali dia kunyah..hahaah

     
  9. mau! mau! mau!

    tapi tatau knape skang, mulut je cakap mau, tapi bila nampak durian mesti macam tak suka...

    adehh...tak suka btol la perasaan camtu...

     
  10. etuza Says:
  11. salam dik, macam saya la tu, saya tak suka makan..kata orang ada petua makan duian tu..

     
  12. LiAnA Says:
  13. amboiii dah mkn durian kemain sedap berlunjur kikiki...
    jgn malam kang susah nk tido dah ler.. panas :-p

     
  14. ~ Lady ell ~ Says:
  15. kak,masa ell pegnant aritu bnyk gak ell melantak durian..tk de plak gugur..tk plak mil or mak yg larang mkn durian ni bnyk2

    amboi..bagus nye layanan..sampai trkapar ha..

     
  16. mamawana Says:
  17. alo caiyang....

    I like doyan.......my feboret. Sebiji D24 bleh ngap....ngap...ngap

     
  18. Oyis Says:
  19. wah pueh hati sungguh tgk akak mkn!

     
  20. hatiberbunga Says:
  21. sgt lah dengki tgk org makan durian.. sbb sayer nih sgt lah kemaruk dgn durian. tp dah xleh makan dah skrg..

    gara2 dulu penah ngadap durian smpai 1 guni smpai muntah2. akibatnya kena tahan wad 3 ari. sejak tu, badan ni dah xleh terima durian. makan seulas jer dah demam muntah2. waaa...!!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS