Hari ni takde buat per..
tak gi mana-mana pun..
just rehat-rehat, golek-golek, baring-baring kat umah..
En Hubby takde.... bermula semalam hinggalah jumaat depan dia takde..
tinggal aku bersama CT kat umah....
org lain duk umah mcm tak cukup masa nak kemas umah...
aku plak.. masa byk lebih...
yolah.. anak takde... so umah takdelah bersepah sgt...
minggu depan plak aku dah start handle kursus..
nampaknya kena drive sendirilah gi keje..
kalo tak selama ni jadi ''mem'' besar...
kejang kakilah aku semingu ni... ahahksss...

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, March 20, 2010
categories:

4 comments

  1. sama lah, ieda pon xbuat pe, tapi kemas umah je...penat..penat...huhuhu :)

     
  2. illa Says:
  3. Hehe samala kita banyaakkk sgt masa kalu cuti..bila cuti nk wat kerja pun malas...hahaa

     
  4. nadja Says:
  5. ahhaha samer la kita kak.. lepak-lepak jer..

     
  6. Sama la kita...kalau cuti tu kalau boleh x nak jengah luar rumah lgsg....nak lepakkkkkkk je

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS