Semalam kan aku citer ngan uols bab berkenan banget dengan fesyen baju kurung sekarang kan... so semalam masa lunch hour aku gi Aked Mara.. biasalah.. kain ela memang sentiasa ada kat umah tu... tak tentu raya.. memang sentiasa je ada .. yg belum tempah.. sebab aku ni memang suka dgn baju baru... kiranya.. ayat keji aku.. tak semestinya nak raya baru nak beli baju kan... ahahakksss....

Ok..ok.. aku citer ni.... masa lunch hour tu aku gerak pi Aked mara.. alah.. Aked tu dekat je ngan opis aku... dengan terujanya aku jalan kaki ke sana... masa tu kelakar weh... malu yg teramat sgt dgn diri ku...Sssyyyyyssss.. jgn bising tau... malu....

Korang tahu.. aku leh jalan kaki terus je ke Sogo.. sampai sogo aku tercari-cari..mana plak Aked Mara ni... rupanya dah terlopas... sebelah Maju Juction je ko...

Adussss... sengal tul aku.... yelahkan... selalu gi naik keter... tup..tup .. sampai depan kedai... la ni kena menapak... tak memasal sesat plak... senyum sorang aku masa tu...

Dah sampai tu plak... sakan nak cari pintu masuk, tak jumpa nak cari Escalator yang ke Pasar Rakyat tu...adohaiiii!!!!!!!!! loteh .. mak nyah...

Dalam hati aku.. masa tu.... aduhai... napelah payah benonya ni nak cantik... issshshshkkk....

Cari punya cari... jumpa gak akhirnya...



wah.. bila masuk.... terkezut aku... cantiknya tmpt ni... sure harga beratus ni... alamak... baik aku nempah ngan tailor aku je.... napelah aku gatai sgt nak nempah kat sini plak.... merata kedai aku jln.. semua tulis baju raya masih boleh ditempah... aarrhhhgghh ...lega...

Tapi yg tak leganya.. bila tanya rege..
Baju yg aku tempah tu regenya Rm 70.00 sepasang... wah!!! gitu.. melatop mak nanti....



Akak nilah yg amik tempahan aku.. baik sgt.. tapi tak kasi plak enterprem muka dia...dia kata kata 15 September 2009 baru siap... gasaklah.. yg penting aku dapat pakai masa raya.... ahaahahksss....

So sesamalah kita nantikan ek....



Amacam ..lawo tak baju ni.. lawo kan..kan..kan...

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, August 1, 2009
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS