uoolls ingat tak, dulu aku ada citer pasal En Hubby aku bz kejer kat Taman Wilayah Selayang Kepong... semalam orang DBKL call dia.. suruh dia datang opis DBKL batu.. entah apa hal plak dia suruh datang tu..

rupanya Pengurus DBKL tu nak beri token pada En Hubby aku & the gang... so dia suruh datang opis sign baucer... takdelah byk sgt.. Rm 30.00 sorang.. ..

Yang peliknya uolls.. leh En Hubby aku termenung... pelik tak.. aku tanya dia nape... dia kata dia segan nak beri anak buah dia Rm 30.00 tu.. dia takut anak buah dia tak caya plak..

Aku katalah berijelah.. dah dapat mujur.. kalau tak caya suruh jumpa je orang DBKL tu... kalau ikutkan mana boleh dapatkan... tapi sebab DBKl nak beri gak sebagai token makan dan minum utk sehari so terima jelah..

Tap En Hubby aku masih gak bimbang.. yelah kan .. tak pernah dapat duit cam tu... biasanya keje je... aku kata alahai.. baru RM 30.00,
belum lagi RM 30K ker kan.. dah pening...

Last-last kan korang tahu tak.. leh plak dia tambah duit dia nak genapkan RM 50.00 sorang... angin satu badan aku....mulia betul hati laki aku ni...

Aku tanya dia nape jadi gitu.. dia kata kesian sebab anak buah dia kejer teruk hari tu... mcm tak patut katanya... looorr .. tgk... boleh fikir gitu plak....
Aku katalah .... kan ke dah claim OT... dia kata itu lain.... Ot pun bukan byk... dah kena potong dah...

Hai... haru tul... mulia tak bertempat tul...last-last aku ckp ngan hubby aku... lantaklah yang.. harap-harap masuk syurga...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, August 11, 2009
categories:

5 comments

  1. SyaNa Says:
  2. takpe kak..murah rezeki somi akak nnt

     
  3. Gieyana Says:
  4. hmmm sifat hubby akak tue mmg mulia taw! susah nk cari di zaman yg moden gini...contohnya kalau nk sesuatu..nk free lgi ar ar..

    Moga Allah Taala murahkn rezeki suami akak n akak yer...kalau sy pon galakkan suami buat camtu..berbakti smbil sesedekah..:)

     
  5. PuteriSatu Says:
  6. aku pun nak jadi anak buah Din gak lah...ahaks...

     
  7. lily lotus Says:
  8. rezeki tu...

     
  9. Delimasari Says:
  10. org laki22 mmg mcam tu
    klu nak hulur tu mmg berganda22 huhuhuhu
    udah alami juga kes mcam ni... mmg masak

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS