Lor.. awal sgt plak aku gi kejer pagi ni.. kuar umah kul 6.20 pagi sampai opis kul 6.40 plak.. adohai... awatnya awal sgt....


Pintu pun tak buka lagi...


Nak lepak kat GF malas plak.. duk termenung tgk orang .. maleh ler...




Takpelah.. posing dulu kat pintu ni...


tulah ekk.. Kuala Lumpur... 2-3 minit sungguh bermakna... lewat 2-3 minit dari biasa jalan dah jem... awal 2- 3 minit dari biasa jalan clear plak.... kesimpulannya....

"kuar awal supaya tidak stress dengan jem"

masa ... kita yg mentukannya...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, August 13, 2009
categories:

3 comments

  1. waaa....awal ko sampai yerrkkk....tukang bukak pintu pun x sampai lagi ko dah tercongok kat situ...huhuhu...smgt tul ko nak keje yerr...aku kul 6.40 tu pun lum mandi manda lagi...hikss.....kuar umah pun kul 7.15....

     
  2. Gieyana Says:
  3. betui tue..kuar awal utk elak jem kan..hiks!

    semangat tul akak ke tpt keja yer..oekerja bagus nie..hiks!

     
  4. PuteriSatu Says:
  5. oit...sila cover dagu yang berlapis itu ye...hahahah...
    mak aih...kat masjid allahuakbar...ko pun allahuakbar kat umah ye... haru... aku kul 6.45 baru bangun.... baru hegeh2 nak gi mandi.. ko dah sampai ofis...

    Tapi mungkin bila dok umah sendiri 3-4 bulan lagi... harus aku kul 6 dah keluar umah...wakakakakka... ko pasti kalah ngan aku lak nanti...huhuhu..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS