Amacam malam tadi .....korang gi tak sembahyang Terawih ?

aku?

Alhamdulillah...setakat ni semestinya la gi..kalau tak mesti dah tak berani nak tanya korang kan..tengah awal-awal ni lah harus gi lagipun semangat pun tgh membara ..... dan kebetulan tempat aku ni buat 8 jer.. so takkan 8 pun tak larat kan...

tapi jgn tak tahu.. 8 pun ayatnya panjang tau... ahahkskssks...

Harap-haraplah dapat gi Terawih sepanjang ramadhan...

p/s:- sejuk hati bila tgk En hubby dan aku bergandingan ke masjid mengerjakan sembahyang terawih..

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, August 27, 2009
categories:

6 comments

  1. SyaNa Says:
  2. mlm td tak pegi
    syarul abis kelas kul 7.15
    boleh?? lecturer cina, ape dia tau
    buke dlm kete la dia

     
  3. Jiey^Mien Says:
  4. Huhuhu.. Jiey tahun ni tak gi la kak.. Susah dengan 'handbag' ni.. Tu yang ingt nk blk kampung jap 3/4 hari.. Bleh ah merasa gi terawikh tahun ni.. =)

     
  5. Ernie Says:
  6. teringin nak pegi solat terawih.. tapi handbag saya takde sape jaga... kalau di bawah takut riuh rendah pulak masjid tu nanti

     
  7. PuteriSatu Says:
  8. aku tak gi... sob..sob... rindukan suasana terawih zaman bujang-bujang dulu... nak wat camana... tunggu next year aqilah besar sikit... boleh bawak gi masjid terawih kot....ahaks....

     
  9. Mak Izz Says:
  10. x g gak, ada bb kecik (alasan jeh tu) hahak, betulla. xkan nk tinggai kut. hehe.. insyaAllah, next2 year. *tp kalo ada bb kecik lg time tu cmno?

     
  11. Delimasari Says:
  12. kte pun ngan hubby ke surau mengerjakan tarawih..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS