Adohai.... hari aku rasa aku serabai yg amat.. penat.. sakit bulan pun datang plak tu.. semuanya datang in one time... kalau aku tempek agaknya gambo aku.. mesti korang ingat langsuir mana plak yang serabai tu... hahahahahah..........




so aku tempek gambo ni jelah... membuktikan yang aku memang tgh sakit pinggang.. tapi bukan sakit pinggang sebab peyet ekkk.. sakit pinggang aku ni memang sakit sebab sakit pinggang... hahah.. berbelit ayat aku... agaknya aku tak minum susu kot.. sebab tu aku memang selalu kena sakit pinggang ni... adohai....

Gi klinik pun dapat ubat tahan sakit je.. tkt aku nak makan.. tak memasal plak terdedah dengan gejala sakit buah pinggang plak kang... so ubat yg paling baik aku rasa ialah tido, rehat dan baring je.. yg penting jgn kejer berat-berat...lalalalal....

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, August 8, 2009
categories:

3 comments

  1. ikan emas Says:
  2. Selamat rehat..

     
  3. Ibuhani Says:
  4. kalau slalu sgt sakit pinggang kena jumpa specialist...langkah berjaga2 sebelum melarat!

     
  5. Delimasari Says:
  6. aktif sangat kot...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS