Kat opis aku buat sambutan bulan Ramadhan.. sempena nak berposa ni kan... so kami semua kena buat pot luck... aku dengan sikembar kena bawa ayam goreng je... aku sebelah..dia sebelah..dan kembar dia sebelah gak...



Seronok weh... byk sgt makanan yang ado... Kak pah.. siap masak nasi kat opis tau.. dah ler tu.... siap goreng sayur tu.... tak tahan tul aku nengoknya... hebat pantry opis aku kan...

Nilah antara lauk-lauknya.... mcm nak tido kebun aku rasa... mana taknya.. pepagi dah makan nasi lauk tengahri gitu... adohai...



ni plak antara member-menber aku yg melantak sama ngan aku ...




Meriah tu...



Nak makan harus posing dulu kan.... tuan tanah nak posing gak weh....










Lawo gak muka aku kalau tak pakai cermin mata ekkk.. wakakakka ayat pasan... wekk..wekk.bluewekkkkk... ahahaksksks....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, August 21, 2009
categories:

7 comments

  1. PuteriSatu Says:
  2. Oit...entry sama aku..mencik aar.... tapi entry ko gambar meriah..entry aku ..sipi-sipi nyer gambor...

     
  3. Ibuhani Says:
  4. Salam Ramadhan :)

     
  5. sama keja ngan kak puteri satu eh..sbb tadi tgh blog dia pon entry yg sama

     
  6. muka aku ko snap nganga nganga mulut aku tgh mkn...
    adehhhhh.....

     
  7. ~Atie+Farid~ Says:
  8. Kak Ina & Family...selamat Berpuasa dari Atie & Family...

    Moga Ibadah Puasa kita semua diterima oleh Nya

     
  9. nurmala.. aa satu jabatan.. bahagian lain-lain.. tapi pantry sama... ahahksks

     
  10. liwaniel Says:
  11. salam ramadhan dan selamat berpuasa

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS