Aku kan dah janji yg ramadhan kali ni aku nak masak ....
So... masa ramadhan ke 5 hari tu aku tunaikan janji aku...
Aku start memasak.... hahahhaha... sementara mood memasak ada.. kan..

So inilah antara menu aku hari tu...


ini bubur lambuk Kg Baru.. Setiap hari En Hubby aku akan bawa balik bubur ni.. sebab Kg Baru adalah dibawah kawasan member dia.. so dapatlah setiap hari dalam 35 bungkus untuk edaran opis dia.....

Aku cam biasa numpang makan jelah...


ni plak pencuci mulut kami.. mangga ni bawak dari kg di Muo.. eeermmm... sedapppp... aku memang suka buah mangga ni.. orang muo panggil buah mangga buah asam.. ahaksss..


Telur Asin akak aku beri... sebiji je aku rebus....


telur lagi..... tapi ni plak telur masak kicap... simpel je ..janji berkuah...


Hah yg ni special skit.... Cendawan goreng tepung dan udang goreng tepung .. En Hubby memang suka ... meratah je....

Simple je kan lauk aku... lantaklah.. janji perut kenyang... dah balik sampai umah kul 6.15 petang..... redha jelahhhh... ahahakssss...........

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, August 28, 2009
categories:

6 comments

  1. iedaLUVsham Says:
  2. buahh manggaa!!! adus..kecur2.. ;p

     
  3. rasp Says:
  4. ooooo i pun suka mangga...eh buah asam hehehehehehe

     
  5. liwaniel Says:
  6. sedap nye bubur lambuk kg baru

     
  7. lily lotus Says:
  8. bubur lambuk situ mmg terbaik...

     
  9. Ibuhani Says:
  10. x pe ringkas.....janji rajin masak n sodap :)

     
  11. Mrs LVoe Says:
  12. best yea dpt mkn bubur lambuk kg baru

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS