Horeeyyyy... balikkk kampungggg,.... ooooooooooo...balikkkkk...kampunggg.... hati girang.....

fulamakkk... girangnya hati aku hari ni dapat balik kg aku sambut posa ngan mak dan family semua... hihihi....

Tapikan..... adohai.. dalam girang-girang ada gak yg sedihnya....wawawawawawaaaaaaaaaa........

En Hubby ada kejer plakkkk... adohaiiii.... 1st ramadhan pun ada kejer... camner ni.... kejer..kejer...kejer.....

Niat dihati nak balik lepas sahur... rupanya... kena balik lepas zohor plakkkk.... adohaiii... berapa jam je aku dapat jumpa mak aku niiiii.........

Eeeeeeeeeeeeee...menci..menci..menci.... Asyik aku je kena berkorban dan mengalah dengan dia....... eeeeeeee... menci tul ler.............

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, August 22, 2009
categories:

6 comments

  1. Ernie Says:
  2. amboiiii sukanya dapat balik kg. yer kak.

     
  3. PuteriSatu Says:
  4. Dalam rumahtangga...harus ada tolak ansur....tak gitu?
    laki aku everyweek keje hari Sabtu.... Redha jekla... dah itu tugas dia... bukan cari rezeki kat orang... cari rezeki kat kita gak... kan... janji dapat gak balik kg... buatnya dia keje sabtu ahad... padan muka ko kan? Tak reti-reti nak bersyukur... ahaks... jangan maree... ini bukan komen negetif tau!

     
  5. aYu Says:
  6. balik muar ea.
    ayu xdpt balek muar daa..
    huhu.....

     
  7. Takpe laa..nanti leh balik muar lagi. Skang ni bukan jauh dah KL ngan Muar, kan. Ada duit..bila2 aje leh balik.
    InsyaAllah, mak Ina tu mesti faham tuntutan anak dia sebagai isteri org..

    Pada cik asben Ina..lain kali ada kesempatan..bawak ler Ina ni balik Muar lagi ye..hehe..

     
  8. lily lotus Says:
  9. salam ramadhan dear ;)

     
  10. leadleedeea Says:
  11. sabar ye kak..hehe~!

    selamat berpuasa n lead nak mintak maaf kalau2 lead ader salah n silap ye kak..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS