Dah lama aku tak citer pasal makan.. so ... pagi ni aku dengan rajin dan bangganya bangun pagi masakkan sarapan untuk En Hubby.... wahhhh... tepuk tangan...tepuk tangan....untuk diri sendiri.....

inilah hasilnya.....



Amacam... sedap tak yang... sedap kan..... hingga menjilat sudu wa ckp lu....

Gigih tu bangun kul 6.00 pagi... semata-mata nak masakkan sarapan untuk En Hubby... mcm nak gi kejer plak aku rasa...

sian plak aku tgk sayang buchuk aku tu..... semalam dah kejer... hari ni pun kejer gak.... cedih lak aku tgk dia... gigih cari duit nak besarkan aku...

Apa... nak besarkan aku... wakakkakkkaakka.....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, August 3, 2009
categories:

1 Responses to Sarapan Pagi Ahad..

  1. Camarputih Says:
  2. hahahaha xleh tahan statement nk besar kan aku tue...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS