Wahhh... ina... rajinnya ko bersenam...
Apa... Senam.. senam per ko buat ina oii.... ahahakss...

Xdelah... sebenarnya nak citer ngan uolss.. yang aku ni.. dari pagi sabtu hinggalah ke petang tak duduk diam... asyik bersenam je aku.. gila ke apa ek.. senam tghari buta... kalau gitu sure kurus melidi aku ekk...

Actually .... bukan senam sukan tu uolss... senam..mengemas rumah le... projek terbengkalai... sebelum ni.. sebulan sekali ada makcik indonesia datang ngemas umah aku.... tapi semenjak dia balik indon ni.. rumah aku.. mcm comot sikit..

Bukan malas nak buat... tak.....tak.....jgn cepat jatuhkan tuduhan sebegitu rupa....

tapi.... 3 minggu yg lepas .. aku dan En Hubby bizi beno...

Dengan aku yang gi outstationnya... ngan En hubby yang outstationnya berceramah.... pastu ngan kejer En Hubby yg terlalu bznya... so bila dah salah sorang takde umah... tu yang malas nak mengemas tu... balik kejer terus bammmmmm ... tido.....

Langsung tak tgk rumahtangga.. ada habuk ke... semut ke... tikus ke.....keluar gelap balik gelap...

So masa ada kelapangan nilah aku buat projek besar-besaran ngemas umah....

Umah aku ni uollss... takdelah comot mana pun.. tapi dah memang aku laki bini tak suka umah bersepah-sepah ni... atau pun berhabuk.....

Yelah.. takde budak kecik.. bolehlah ckp kan... dah ada anak nanti, usahkan sepah... dinding pun habis dilukisnya nanti... tul tak apa aku ckp.....

Mcm biasalah uols.. hari sabtu tu En Hubby takde umah... bz ngan "Sepakat Bestari" dia kat Kepong... Hah... ada tak dikalangan uols yg duk area sana....manalah tahu kan.. kot-kot ada joint skali ke... dok layan PENTARAMA ke kan....hahahksskk....

So... dipendekkan citer ... dok bersendirianlah aku kat umah... tonggang terbalik ngemas...takpelah... layan jelah.....dah biasa dah..... kalau nak tahu bukan je hari Sabtu aku duk sorang .. rupanya Ahad pun gitu gak... emmmmm..... ingatkan org gomen kejer senang.. rupanya.. gomen pun byk kejer gak ekk....

Takpelah yang... Honey berkorban.... setia ngan Honey cukup.... yg penting nawaitu tu kena betul... huuhuhuhu.....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, August 4, 2009
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS