Hari ni hari ke dua diet aku.... wah siap mengira ekkk...... entah jadi ke idaknya... hari ke berapa gamaknya diet aku berjaya... jgn-jgn hari yg 365 kot.... wakakkaka!!!

So... semalam untuk 2nd day on diet aku....pagi aku bf 2 jenis kuih dan air nescafe ..
tghari.. makan buah rambutan je... nasi aku tak jamah pun... setakat nilahhhh....
petang plak aku minum teh o dan 2 jenis kuih...
malam tadi aku makan sayur taugeh goreng jer....
pastu tgk tv jap..then terus tido... kena tido cepat takut perut bunyi krioookkkk...krioookkkk....

So tido lebih bagus..... hahahaah!!!!!!! patutnya buatlah senaman ringan ke kan.....
tak guna tul.... semalam aku malas nak buat senaman coz takut perut aku gegar dan mempunyai rongga-rongga yg boleh membuatkan aku lapar.....
so baik tidoooooo...... hihihih...

itulah menu aku untuk 2nd day on diet....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, November 18, 2009
categories:

10 comments

  1. Miss Nurul Says:
  2. yeah caiyok2 ina....

    mesti boleh punya!!! insyallah.....

     
  3. ikiqzana Says:
  4. semoga berjaya ye..

     
  5. kak saya pon tengah diet.
    saya siang mlm melantak quaker oat

     
  6. atty's Says:
  7. caiyork..caiyork..!!!

     
  8. lily lotus Says:
  9. go kak go..pastu leh agogo!

     
  10. Aspalela Says:
  11. semoga berjaya!

     
  12. Izan Says:
  13. diet kak ina.. selamat berjaya. =)

     
  14. nza Says:
  15. wah...gigih sungguh ni brdiet...gud luck!!!!!

     
  16. owhh... diet ku hanya hot-hot chicken shit...

     
  17. gee ryder Says:
  18. pancake pn sesuai msk lam list diet akak tau hehe

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS