Korang!!!!!!!!!!
aku pelik ler.... nape aku makan kurang tapi aku tetap gemukkkk...
kalau ko tgk jadual pemakanan aku...takler aku makan byk kan....
sebelum ni kan... aku kalau dah makan berat pagi..
tengaharinya aku tak makan langsung tau....
aku cuma makan malam jelahhhh.....yelah teman En hubby kan....
so ..apa yg membuatkan aku gemuk gak ekkk....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, November 23, 2009
categories:

13 comments

  1. nurulayuni Says:
  2. slm..hye
    tdo cukp tk?
    sbb sy pnh bc artikel..
    kalo kite kurg tdo bleh
    menambahkan berat badan.

     
  3. mungkin metabolisma badan akak rendah..so akak cuba banyakkan exercise

     
  4. Shazwani Says:
  5. biase la tu kakk..kdg2 metabolisme bdn kite ni lemah..tu yg lmbt sikit turunnye.takpe.usaha teruss..eksesais jgn dilupe.;) gudluck.kite pon dlm usehe nk turun kan berat yg bertan2 ni..

     
  6. Delimasari Says:
  7. mkn nasi boleh... tp cuba ambil beras ponni tajmahal
    xde kanji atau mkn beras basmathi - xde kanji.....

     
  8. AyunasiA Says:
  9. eksesaisssssssssssssss!!!

     
  10. LiAnA Says:
  11. kene exercise.. faktor umur pun salah satu gak.. makin meningkat makin payah skit nk turun huhu.. mcm ku dulu masa umur 20-an tak mkn nasi 2-3 hari bdn ringan.. turun takat 2-3kg tu kacang jer.. tp bila masuk 30-an mak oii 1 kg pun cam hapa je nk turun

     
  12. hatiberbunga Says:
  13. ermm.. genetik kot! erk!

     
  14. ERMAYUM Says:
  15. nak kurus effect nya lambat nak gemuk sekejab ja- sabar ek teruskan berdiet :) bykkan bejalan

     
  16. gemok?? hmm...mmg masalah utama org pempuan nak2 yg dh mula berusia lebih 30an. Sebab metabolisma dh kurang aktif. Jadi bila metabolisme kurang...susah ler otot2 nak wat keje memusnahkan lemak2 yg tak diperlukan oleh badan...hehe...
    Akak pun ada masalah yg sama ngan hang ler...adeiii...

     
  17. Mak Izz Says:
  18. nk tolong jwb tp xtaula betul ke x.

    1st: metabolisme rendah kerana faktor usia
    2nd: perlukan senaman berkala (3x seminggu, 1 jam setiap sesi)
    3rd: hormon (mungkinkah akak masih telan ubat hormon?)

    akak, nak kurus bukannye mudah dan bukan dalam masa seminggu dua. mungkin mengambil masa setahun dua. tapi orang kata biar lambat asalkan hasilnya bagus dan berkekalan. jgn cpt putus asa ye kak.

    yg benar,
    sy yg gemok & tak boleh berdiet

     
  19. n.u.r.u.l Says:
  20. pasai ko senang hati le tu...tp aku penah piat tlga kawan aku pasai dia bg petua nak kurus yg x masuk akal...

     
  21. Ena Qalinsya Says:
  22. huhuhu sama r kita..diet bagai nak rak pun still gemuk2 huwaaaaaaaaaaaaaaaa...
    klik..klik..nuffnang dia..
    makan potato leh gemuk tak? ahaks

     
  23. Izan Says:
  24. betul tu, kadang2 tak cukup tdo leh wat kita gemuk.
    kene banyak bersenam. faktor usia kadang2 mempengaruhi.
    walaupun makan skit tp tetap gemuk.
    cuba amalkan setiap pagi minum air perahan limau nipis.
    leh ilangkan lemak2 berlebihan. smbil menambahkan antibodi =)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS