Full width home nuffnang

ooohhh.. bosannnnnnnnnnnya aku....
hari ni, aku terpaksa meninggalkan suami tercinta untuk menjalankan tanggungjawab aku pada negara plak...
seperti biasa, aku kena outstation ke Kedah untuk Kursus Analisis Situasi anjuran Jabatan aku...
Hhahahahahha... sapa-sapa dok area sungai Petani, Kedah boleh calling-calling aku, atau pun lepak-lepak kat bilik hotel aku nanti....
kita borak-borak, kenal-kenal, gosip-gosip...
hohohoho.... seronokkkkk....
maybe boleh menghilangkan seketika rindu aku pada En Hubby.....

FYI... aku kat Kedah kali ni dari 1 hingga 5 November 2009...duk Hotel Cinta Sayang...

Sepatutnya aku tak handle kursus ni...tapi kebetulan member opis ni anak dia patah kaki, so akulah yg patut menggantikannya...
takde orang lain dah.. lain lain semua ada tugas masing-masing...
takpelah.. maybe kali ni hari dia.. manalah tahu hari aku nanti plak kan.. boleh dia gantikan....

so... kalau blog aku sunyi seketika, korang faham-faham jelah ek...
tapi sebolehnya aku cuba gak memeriahkannya.... ahahakkkss....

3 comments:

  1. Ala..wat kat SP..
    Nape tak wat kat area Tepen ni..leh ler akak terjah hang kat bilik hotel tu, huhu..
    Len kali soh jabatan wat kat area Tepen ni ler..lagi ler BANDAR WARISAN tau..huhu..
    Hotel terkini pun ada, resort ada...saje jer dorang ni nak wat kat SP plak...huh!!!

    ReplyDelete
  2. asik kursus kt cinta sayang je kak? xde tmpt lain ke?

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]