Hari ni takde per aku nak story.. anyway.. mak aku turun KL..
ada kat umah akak aku kat Shah Alam...
FYI mak aku akan ikut akak aku ke Bandung, Indonesia....
nak tahu nape... coz .. cucu sulung dia nak konvo tesis....
Anak saudara aku amik medic kat sana....
maknanya... raya haji ni mak aku takde kat Malaysia....
aku raya KL jelah tahun ni...
En Hubby pun kebetulan malas nak balik Terengganu....
Aku???? lagi suka.... wakakakkakaka... ayat derhaka!!!!!!

so... ahad ni.. insyaallah aku akan mengiringi mak dan kakngah di LCCT....
jumpa disana...disana...disanaaaaaaaaaaa...............

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, November 21, 2009
categories:

4 comments

  1. Zura Hasan Says:
  2. Kak ina x ikut ker?pi la skali ry haji kat sana....
    ape2 pun congrats kat anak buah akak dan moga slmt pegi dan slmt pulang utk mak & kakak kak ina....

     
  3. zura.. akak tak ikut ler.... en abang bz.... kalau nak gi kenalah gi berdua kan...

     
  4. PuteriSatu Says:
  5. uit.. dari ko pi bandung baik ko pi umrah kan na..!

     
  6. n.u.r.u.l Says:
  7. aku pon penah guna ayat drhaka tu...kakaka!!raya aji sok salam mintak maap balik tau !!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS