Adohai... rindulah dengan mamat ni...
baru 3 hari tinggalkan... dok teringat je....
rindu temankan dia makan, lawak dia, marah dia, bebel dia.....

ahahahha.. ingat dia tak bebel ker... kuat bebel ok....
ngalahkan pompuan...
nak..nak..kalau umah bersepah...
tottt..tettt.tottt..tett... mulut dia bebel...



paling best.. kalau malam-malam.. dia jadi si tikusss....
hohoho... tikus yang selongkar kabinet nak cari makanan ringan..
kudap-kudapan...ahahahkkss...



tapi... apa pun.. aku sayang lelaki ini....
rinduuuuuunyaaaaa..............rinduuuu...sgtttt pada dia..........

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, November 3, 2009
categories:

6 comments

  1. ~ain Says:
  2. sweet je.. ye lah kan kak.. sape tak sayang laki oii.. hihi

     
  3. atty's Says:
  4. laki sendiri mesti sayang kan ..hehehehhehe ..

     
  5. tu ler...kalo nak tau syg ke tidak kita kat pasangan kita tu..
    cenggini ler..
    masa salah sorang kena out station...malam takde bantal pelok bucuk ye...hihi..

     
  6. cik mas Says:
  7. saya pun rindukan lelaki saya... huhuhu.. :(

     
  8. PuteriSatu Says:
  9. mesti umah ko kemas giler kan... yerla tak de sape nak sepahkan... dapat plak laki pengemas... mesti kemas gilos kan...? teringin aku nak terjah umah ko... wekekeke....

     
  10. rindu serindu-rindunya...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS