Korang tahukan semalam aku gi bercuti... alah doket jer... PD ler.... Ancasa Resort jer...

Kira oklah..... not bad.... niat dihati memang nak booking resort@hotel yang grand skit.. tapi aku tak berapa nak mampu dikala ini... so ancasa pun kira oklahhhhh....

tapi sebelum tu aku minta ampun yekkk...coz takde sekeping gambo pun aku snap...

aku memang sengaja... coz ..aku rasa mcm tak berapa nak bergambo je masa ni... hikkk..hikk.

anyway... syukur alhamdulillah semuanya enjoy.... kiranya aku gi PD tu macam merehatkan minda jer...

Now ... aku di umah sekarang... tengah sambung merehatkan minda.. ahahkakakakak....

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, November 8, 2009
categories:

2 comments

  1. Mak Izz Says:
  2. bestnye kak, br je blk dr cinta syg, ke ancasa pulak ye. best best!

     
  3. zura@iwan Says:
  4. bestnya gi bcoti di PD yer...x penah gi lg..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS