Full width home nuffnang

Hiii.. Selamat Pagi..... Good Morning.........
Wahhhh..ceria aku pagi ni kan...
Cerialah.. coz esok cuti 2 hari... horeeeyyyyyyyyyy...............

pagi ni aku takdelah nak citer per.. just nak syer jer ngan korang aktiviti aku pagi-pagi subuh bila sampai di opis...

amacam boleh ker... bolehhhhh.... hahahah boleh blaaa.....

Tapikan wehhh....
pepagi aku kuar umah gi kejer kan... jalan lengang je tau.. hahaha.. mana tak lengang kalau aku kuar umah awal giler... aku kuar umah mesti sebelum 6.30..paling lewat pun dalam 6.40 gitu.. lebih tu... sorryyy ekkk.. alamat aku kena dgr radio buruk dalam keter aku.. sapa lagi kalau bukan En hubby aku....hiihiihihihi... ampun ye yanggg...

inilah suasana aku pepagi....
jalan yg aku lalui ialah Highway Grand Saga, Loke Yew....Jln Kuching dan Raja Laut....



Setiap pagi.. aku akan lalu tidal flow... korang tahu apa itu tidal flow?????
Aaarrgghhh.. tidal flow tu.... lorong tambahan laluan ke pusat bandar....



mujur ada tidal flow ni tau.. TQ bebanyak pada Pengurusan Grand Saga dan Polis Diraja Cheras...kalau tak takde mereka-mereka ini yg peka .. lewatlah aku sampai opis...

tocehh..tocehh..tocehhh...

Disebabkan mereka nilah aku, kalau kuar umah kul 6.30 tepat kan... dalam kul 6.50 aku dah terpacak kat opis tau...awal kan..



inilah opis aku.. bangunan aku kejer.. wisma Sime darby...

tapi sedihhh aaar... dolu aku sampai opis leh aku masuk opis... coz kunci aku pegang..la ni sampai awal kena duk kat lobi dulu... tgk gelagat orang lalu lalang....
kalau Kedai mamak jual suratkhabar ni buka awal barulah aku gumbira.. coz aku boleh tumpang baca dulu... hahahahahah...

So mcm pagi ni, kedai mamak ni dah buka awal so aku terus menuju kesitu...

mcm-mcm ada....





boleh dikatakan semua majalah aku boleh baca.... jimat kan.. tak perlu beli... wakakakk... syukur....syukurrr....

psssttt......... pagi ni aku terkejut beruk ko... tgk ni.. ayat takleh blaa....



Pasan tak sapa yg dimaksudkan ....
3 Jelitawan... yg 2 tu leh terima gak tapi yg 1 tuuuuu.. waduhhhhhh....
memang kelazzz si Aida Radzwill ni kan....
memang layaklah dia bergandingan ngan 2 orang ni....
muka tak nampak tua dia ni kan....chaiiiiyokkk...shaiiiyokkkkk....


5 comments:

  1. wah tabik spring la kat u pepagi dah keluar rumah.. dulu masa i keje camtu la, 6 lebih dah keluar rumah, kemudian i jalan ke stesen lrt hihi.. tapi nak bangun pagi seksa gak la tang nak mandi tu sejuknya ya ampun, tapi sbb jalan jauh nak sampai lrt dalam 500m tu tercungap2 gak, sampai stesen make up semua dah cair n blakang baju dah basah skit sbb berpeloh...

    talking bout aida razwill.. i mmg sangat suka sama dia.. esp kalau dia berlakon jadi datin2... hihi.. mmg kelassss... ada gaya.. n i suka cara dia bercakap, nampak feminine habis.. mmg betul dia nampak sangat awet muda kan..

    ReplyDelete
  2. salam...waaaaaa awainya sampai opis...saya pukoi 7.30 pun tak ketahuan hala lagi....

    ReplyDelete
  3. wah awalnya kuar... sy area 7.40 br kuar umah... Insyallah, xdek aral..b4 kol 8 smpai ler.. Huhu (sesekali terbabas jgk..huhu)

    yups..cantik kan aida razwill.. makin cantik sejak bertudung ni.
    x makan usia...

    agak2 kita blh ke nk cantik mcm dia?? ahaks....

    ReplyDelete
  4. akak, sy pun tiap2 hr kuar umh 6.30 tp smpi ofis ngam2 10min sebelum pukul 8. kalo kuar terlewat 5 @ 10min (maklum saja, ada anak kecik kan) sy kena berlari2 anak dan jalan cepat2 macam masuk marathon otw nk sampai ke ofis tuh.

    nk cite gak betapa sukarnye pjalanan sy setiap hari:

    6.30 pagi - kuar rumah
    7.00 pagi - sampai stesen Paramount
    7.30 pagi - sampai stesen Masjid Jamek
    7.45 pagi - sampai ofis

    *tp singgah dulu beli breakfast, dlm 7.50 ke atas br sampai ofis. fuh~ (sambil mengelap peluh)

    sesungguhnya akak bertuah 20min je dh sampai ofis. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. hi;

    Kepada sesiapa yang berminat untuk join member dibawah saya dan beli mana-mana product USANA rebate rm24 dan free salah satu item handmade jewelry saya ,sila rujuk website dibawah untuk keterangan lanjut


    USANA ;selepas 5 hari bersama USANA berat saya turun 4kg dan kesihatan saya bertambah baik(sila nyatakan penyakit yang anda hadapi sekarang)-kini sudah 40 hari saya bersama USANA dan berat saya turun 10kg tanpa senaman(berat akan turun secara natural bersama program diet dan pemakanan yang sesuai ).Disamping itu juga USANA mempunyai rangkaian product untuk seluruh kesihatan kita .nyatakan penyakit anda dan saya akan advice product USANA yang sesuai

    pendaftaran keahlian rm99(sesudah menjadi member anda akan diajar bagaimana membeli USANA secara online dan tidak perlu pergi ke outlet sendiri untuk mendapat barang kerana barang anda akan dihantar terus oleh HU USANA by city link ,rm4 untuk shipping seluruh malaysia tidak mengira berat pesanan anda.Saya juga akan membimbing anda untuk menjadi distributor bagi product USANA secara online khususnya)

    add saya di ym anda;
    usana_yatisalem

    email;usana_yatisalem@yahoo.com

    http://www.usana.riqzmiecreation.com/

    http://www.riqzmiecreation.com/

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]